Blaze schreef:Hmm jammer dat er geen foto,s meer zijn,dus of het een leuk paard is kan ik niet zien.kan wel zien dat hij 3 is.maarja dat lijkt me vrij logisch voor een futurity paard
onbekend schreef:Ik dacht al....waar blijf je nou
Dit is een PB wat ik vandaag kreeg
Deze is niet de enige en allen zijn van dezelfde strekking.Naar aanleiding van deze PB wil ik toch ff iets kwijt }>
Wat is het gros van de bokkers toch eigenlijk een hypocriet stelletje loosers.
Iedereen ligt te zeiken en te zanikken over het inrijden van paarden op een te jonge leeftijd,dierenmishandeling en erger wordt het genoemd.
Maar op het moment dat er een topic wordt geopend waarin een paard wordt voorgesteld dat op de futurity gaat lopen lees ik alleen maar berichten van mensen die de eigenaar succes wenst.
Achter deze berichten zitten vaak mensen die in ander topics de trainers van 2 en 3 jarige paarden en hun eigenaren willen ophangen aan de hoogste boom.
Dat is voor mij hypocriet
De mensen die niet reageren omdat ze het er eigenlijk niet mee eens zijn,maar geen gezeik willen die zijn in mijn ogen ook hypocriet maar daar kan ik toch nog wel begrip voor opbrengen.
Hetzelfde geldt voor topics over zagen en trekken en kicken en wat al niet meer.
Het gros van de mensen die in deze topics reageren maken zich zelf ook schuldig aan deze praktijken hetzij door onkunde hetzij door onvermogen.
Ik kan nog wel ff doorgaan met het noemen van zaken die onder het kopje *hypocriet zijn is in*vallen.
Natuurlijk worden er ook zaken besproken op Bokt die positief zijn,maarja dat is voor mij niet leuk om een topic over te openen.

Heb ik weer. Spuit elf, mosterd na de maaltijd.
. Er zijn heel vee
topic tegen!