maar daar staat zeeland niet tussen dus...A.U.B niet dit topic sluiten
maar goed wie kan mij een goede les plek aanbieden of wie heeft er een idee wat ik ook nog zou kunnen doen
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik word echt wanhopig %
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rebeccie schreef:Hey, weet wel verschillende gedipl. instructrices in Zeeland, maar wil je les op eigen paard of in een manege?
Citaat:Hey, weet wel verschillende gedipl. instructrices in Zeeland, maar wil je les op eigen paard of in een manege?
Rebeccie schreef:Ja western, ik krijg zelf les van Leni Maas zij zit in Zierikzee en geeft les op locatie of bij haar thuis.
Maar omg. Goes zit ook Kathinka Koens( s hendrikskinderen), zij geeft ook les bij haar thuis op een van haar paarden.
even haar advertentie van Zeelandnet:
Voor lessen, lespaard aanwezig (ook les aan huis
en omgeving zeeuws vlaanderen)
Ook voor het zadelmak maken en trainen van uw paard...
Het omscholen van dressuur naar western en begeleiding en adviezen...
Gediplomeerde instructie westernriding...
Voor meer info bel 06-51574164 of
mail naar sparklinQH@zeelandnet.nl
Sparklin Quarterhorses
Verder kun je ook naar manege de Eendracht in Vrouwenpolder, wel iets verder weg maar stuk goedkoper natuurlijk dan prive les. Hier word op ma avond en za ochtend groepslessen gegeven door Astrid de Visser (ook gedipl. naar ik weet)
Hopelijk heb je hier wat aan!
Ik heb er verder nog niks over gehoord maar er moeten zeeuwse bokkers zijn die het wel weten! 

)