[WN] Walk & Jog kids

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Walk & Jog kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 13:03

ik krijg net door van Roel dat er in Apeldoorn
16 !!!!!!!!!!!! deelnemers waren bij de walk en jog kids

en 5 bij de lead line

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 13:36

Wat ontzettend leuk!
Zo zie je maar weer, gewoon uitschrijven die onderdelen

JollyGood

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 15:48

super dit!!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:09

Zeker blijven doen, vandaag heeft mijn dochter ook weer aan een Walk & Jog en Trail@Hand meegedaan.
Echt genieten is dat om die kinders bezig te zien.
Vorige keer bij de Walk&Jog 6 deelnemers, vandaag 8.
Trail@Hand 11.
Ooit als we een eigen trailer hebben zullen we ook de wedstrijden verder uit de buurt eens op gaan zoeken.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:08

Ik heb ze niet geteld Jos, maar de bak was met die hoevelheid 'ukkies' behoorlijk vol.
Ondanks dat ik gehoord had dat er in 2 klasses gereden zou worden is dat niet gebeurd, maar er zijn gelukkig geen gekke dingen gebeurd.

Wranglerbutt

Re: Walk & Jog kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:31

Jos schreef:

en 5 bij de lead line

Het was echt tof om te zien, Jos! Jammer dat je er niet bij was!!!

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:41

Was zeker super dat er zoveel meededen in de walk & jog, maar ik hoop niet dat de term 'de jeugd heeft de toekomst' voor hen allen opgaat. Ze zeggen weleens dat kinderen keihard zijn, helaas heb ik er daar vandaag aardig wat van gezien

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:43

Das minder leuk om te lezen xono!

Wel leuk dat er zoveel Trail @ Handers waren! Wie weet dat de WRAN toch eens om gaa zwichten! Ik denk nammelijk dat als je mensen wat te doen geeft met hun (1 en) 2 jarigen je ervoor zorgt dat ze minder snel gaan rijden met een 2 jarige.

Heb jij nog gereden Colin?

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:46

Jazekers heb ik gereden Ik heb So Like Oh So gereden van Diny Gall (dirkje op Bokt). Louise (zo wordt ze genoemd ) werd in de walk & jog door Anneke, het dochtertje van Diny, geshowed. Ze werd 2e (!!!) van de 15! In de novice amateur pleasure werd Louise 3e van de 14 met Diny zelf. Ik werd met haar 5e van de 12 in de open pleasure. Ze sprong helaas tot 2 keer toe verkeerd aan linksom (het blijft een 3 jarige) en dat had de jury gezien. Ben daarom ook enorm blij met mijn 5e plaats! Ik had verwacht er niet eens meer bij te zitten

We waren heel tevreden over Louise. Het was haar allereerste wedstrijdje onder zadel en ze werd meteen het diepe ingegooid met die grote klasses Maar ze hield zich keurig!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:48

Super!! Gefeliciteerd!! Voor een 3 jarige heel knap!

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:52

jeddah schreef:

Wel leuk dat er zoveel Trail @ Handers waren! Wie weet dat de WRAN toch eens om gaa zwichten! Ik denk nammelijk dat als je mensen wat te doen geeft met hun (1 en) 2 jarigen je ervoor zorgt dat ze minder snel gaan rijden met een 2 jarige.

Ik weet niet waar er In Hand Trail te zien was, maar iig niet in Apeldoorn! Zo vooruitstrevend is de AQHA nog niet
Volgens mij bedoelde Coydog een andere wedstrijd elders in het land?

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:10

wedstrydJE colin???
ik vond het niet niks!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:20

Idd waren niet alle kindertjes even zacht met de handjes tijdens het inrijden, maar de pony's waren ook behoorlijk fel af en toe. En om de boel niet gevaarlijk te laten worden moet je dan wel eens ingrijpen. Maar het zal niet altijd op die manier nodig geweest zijn.

Kwalijker is het als een kind zonder direkt aanwijsbare reden het paard steeds in zijn mond rukt, terwijl de aandacht niet eens bij het paard(rijden) is maar in de verre omgeving.
Het is dan tot een soort van automatischme verworden, terwijl het paard in kwestie de grootste 'sul' is die er rondliep.

@Dirkje: voor een 3-jarige is het idd niet niks.

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:21

Yep, ik had het over een wedstrijd in zeeland.
De opmerking was meer om te laten zien dat er heus genoeg animo voor is onder de kids, overal in Nederland.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:27

Sugarmiss schreef:

Kwalijker is het als een kind zonder direkt aanwijsbare reden het paard steeds in zijn mond rukt, terwijl de aandacht niet eens bij het paard(rijden) is maar in de verre omgeving.
Het is dan tot een soort van automatischme verworden, terwijl het paard in kwestie de grootste 'sul' is die er rondliep.

Kwestie van 'mammie nadoen', vrees ik

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:30

Geen idee, ik heb het mamma nooit zien doen iig. Maar ja die zie ik ook niet dagelijks

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:30

een walk en jog onderdeel werkt in ieder geval heel aanstekelyk voor de jeugd!
myn 7 jaar oude dochtertje vroeg wanneer de eerst volgende wedtryd was, want dan wou zy ook wel starten.
normaal weg ryd ze wel eens,maar nu wou ze gelyk op haar vry woensdag-middag oefenen (ben benieuwd of dat staand houd)
het is wel motiverend, en ja,de kinderen in de walk/jog onderdelen bepalen wel voor een gedeelte de TOEKOMST.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 20:48

Wranglerbutt schreef:
Jos schreef:

en 5 bij de lead line

Het was echt tof om te zien, Jos! Jammer dat je er niet bij was!!!

ik denk wel dat de vader van het meisje dat op calamity reed het geflimd heeft, dus kan ik het toch nog zien.

ik kon niet mee , want solanos had bloedvergiftiging in zijn voor been,
dat was heel eng dik, maar gelukkig is het nu weer normaal
maar hij moet een paar keer per dag lopen.

ik vond het wel heel jammer dat ik het niet kon zien, vind het zo leuk dat er zoveel kinderen waren.

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:55

goed volgende x doen we mee.
Vorige week bij de dawra al gestart met een meisje en die wil nog VEEEELLL meer wedstrijden rijden!!!!!!!!!

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:59

Ken je dat gezegde: er gaan een hoop makke schapen in een hok...geldt ook voor pony's in een grote trailer

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 21:04

de pony express
als we roel lief aan kijken, wil hij vast wel met vrachtwagen vol pony'tjes door nederland toeren

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:06

Hee wranglerbutt,
Was je er met een blauwe auto? Een toyota of zoiets? Volgens mij stond je naast me op de parking.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:15

tones schreef:
Hee wranglerbutt,
Was je er met een blauwe auto? Een toyota of zoiets? Volgens mij stond je naast me op de parking.
PAARS

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:54

was idd zeer geslaagd super gewoon. volgend jaar sponser ik weer de 1e geplaatsten van walk en jog en leadlineclass...
op naar volgend jaar.

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 23:43

Bandit Bericht Onderwerp: Re: 20 november oranjehal show Apeldoorn (QH)Geplaatst: Vandaag 23:26

Posts: 13 Ik geloof dat het voor iedereen wel een zeer geslaagde dag was... En zoals overal,is er altijd wel op/of aanmerkingen,maar dat moet kunnen,en is mischien wel een leer voor de volgende keer..

Vanuit onze kant(Rotterdam) was het een flink eind weg,dus waren we ongeveer anderhalf uur onderweg..De parkeerruimte was top,en omdat wij als Westernploeg met kids kwamen,de in rij mogelijkheden ook grandioos...

Onze kleine vriend deed voor het eerst mee,aan de Lead_Line Klasse,en was hij zelf zeer trots op zijn 5e plaats... En wij ook natuurlijk....!Wat schetste onze verbazing achteraf..... >;)
Diegene die in deze klasse 1e werd,deed ook in de klasse Walk en Jog mee....Misverstand of niet,Lead-Line klasse is voor ruitertjes die niet zelfstandig kunnen rijden dus euhh

De Walk en Jog was zeker druk,fijn zoveel inschrijvingen voor de organisatie,maar zijn wij niet gewend,zo,n grote groep van 16 kinderen allemaal tergelijk te laten starten..Het was dus erg druk,en bezet,en je zag dat sommige paarden het vervelend vonden dat ze dicht op elkaar reden... Irritaties van pony's dus,en logisch...ouders aan de kant...Mischien optie,om bij zoveel deelnemers volgende keer,zo,n grote groep te splitsen,zodat iedereen eerlijke kans krijgt..Het duurde hooguit 3 minuten,dus daaruit de betere tegen elkaar te laten starten..???

Verder wil ik mijn comlimenten uitspreken,naar de sponser van de leuke prijzen voor onze kids....Super...!