[WN] clinic 'barry schuurman'in uitgeest.jan.feb.mrt.2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JJocosas

clinic 'barry schuurman'in uitgeest.jan.feb.mrt.2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 14:27

Wetsernclinic's gegeven op stal"Groenhoeve"te uitgeest

Door jullie enthosiaste reakties en wel van vele ,gaan we er een toffe clinic van maken.

Op 22 januari 2006 :horsemanschip en pleassure

OP 19 februari 2006:horsemanship en trail

op 26 maart 2006 :pleassure en trail.

Dit hebben we gedaan om alle drie de onderdelen twee maal aan de beurt te laten komen zodat je als je alle drie de keren komt ,ook duidelijk gericht door kan trainen en er een vervolg op komt de twede keer.

Het is de bedoeling dat er op deze clinic dag dus twee onderdelen worden gereden van ieder een uur.
Ook worden de groepen verdeelt in beginners / wedstrijdruiters b, bg, / amateurs.
We houden dan ook rekenig met de jonge paarden en beginnende ruiters dat deze een tussen pose van een uur hebben zodat de paarden even kunnen rusten.
Zo rijd ierdereen op zijn eigen nivo en kan iedereen ook meedoen .

De kosten van een clinicdag bedraagt 45 euro ,hiervoor heb je dan 2 uur les.

Heb je intresse stuur mijeven een e-mail en je ontvangt van mij alle verdere info en een inschrijfformulier voor deze clinic.

Ik hoop jullie genoeg te hebben geinformeerd en anders hoor ik het wel okee saskia

JJocosas

Re: clinic 'barry schuurman'in uitgeest.jan.feb.mrt.2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 14:49

O,Ja wat misschien ook belangrijk is om te weten is dat we heerlijk binnen rijden en we een gezellige kantine hebben dus ook voor kijkers is her de moeite waard.
In onze gezellige kantine is voor deze dag speciaal de bar open en kan iedereen koffie thee of fris en een tosti kopen.
We hopen dat het een geslaagde dag zal worden.
Yvonne en Saskia

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 15:12

heb je een pb gestuurd

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 15:15

alles is onderweg ,inschrijfformulier en de rest van de info

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 15:47

Heb je dus een email gestuurd n.a.v. je oproep in het andere topic. Wil wel even toevoegen dat ik graag 22 januari wil. Had snel gemaild, maar wist dus nog niet van de data. Wel lekker handig van mij om eerst te mailen en dan op de topic te reageren.

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 16:32

dat geeft niets hoor dat hebben er wel meer gedaan dat geeft aan dat jullie er allemaal zin en hebben en dat is voor ons erg leuk om te horen.je inschrijfform en de info zijn onder weg hoor.
ik hoop dat het gezellig word en iedereen het naar zijn zin heeft en er veel van opsteekt.saskia

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:05

Hee, wat ontzettend leuk! Ik heb ook een jaar of wat op de Groenhoeve gestaan (tot we ons eigen stekkie kochten) en toen stonden er wel een paar westernruiters, maar werd er verder niet actief western gelest of zo. Harstikke top om dit te lezen dus !!

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 18:20

het leuke is dat wij nu weer de enigste twee westernruiters zijn maar de rest het heel leuk vind wat we doen .
Ze hebben veel intressen in onze manier van trainen en we respecteren elkaars rijstijl het gaat fantastisch samen,en ook wij doen mee met onderlinge wedstrijden engels hoor geheel western gekleed en gereden.
Maar hebben jullie de binnenbak al gezien? kom anders even gezellig langs de kantine is gezellig open en aan de bar is van alles te koop.
We houden van gezelligheid dus de deur staat altijd open!!!!!!

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 13:59

hallo allemaal leuk om te zien dat er zoveel belangstelling is voor deze clinic.
Dat doet ons goed , even een belangrijke mededeling:

STUUR HET INSCHRIJFFORMULIER ZO SNEL MOGELIJK TERUG IVM DEZE DRUKTE............................................WE MOETEN WIE HET EERST KOMT WIE HET EERST MAALT DOEN.!!!!!!!!!!!!!!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:10

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:46

Zie verder in het topic wat SugarMiss noemt.