Met een camera!!!!!!!
Bleek het mijn eigen man te zijn. Hij stond al 3 kwartier op de bonnefooi midden in het bos te wachten, speciaal om van Mac en mij een actiefoto te maken
Nou, hier komt ie dan:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Bij ons in het bos staan echte "vieze mannen". Je weet wel van die anonieme homo's die even moeten "overwerken" terwijl vrouw en kinderen thuis zitten te wachten
. Voor de kenners "Kalix Berna". Als ik daarlangs kom met mijn paard ga ik altijd even in gallop want ik moet nix hebben van zulke viespeuken. Jij geluk dat het geen viezerik was

Daar bleef ik in dezelfde rit dus achter hangen met mijn jas. Zeer genant. Ik zal het even toelichten.
Hij kan echt, echt, echt het bos niet meer in, want misschien komt hij dan ook wel nooit meer terug
De eerste tijd tuinde hij er nog in als ik hem achteruit de goeie kant op liet lopen. Maar dat duurde dus maar even.
weer vooruit te krijgen (dat durf ik dus niet als ik er op zit...............)
en ben een stukje met ze mee op gereden. Na een minuut of 10 durfde Mac gelukkig wel weer alleen verder. Het is gewoon een schatje
Jullie hebben tenminste een bos om lekker een ritje in te maken, dus moeten jullie maar over die potloodventers heen kijken...en dat vrijende homostelletje trouwens ook (valt nog mee dat je paardje er uit paniek niet overheen is gereden
). Ik woon in Rotterdam (helaas), en heb hier dus echt, echt, echt geen fijne uitrijmogelijkheden
xono schreef:Niet klagen mensen! Jullie hebben tenminste een bos om lekker een ritje in te maken, dus moeten jullie maar over die potloodventers heen kijken...en dat vrijende homostelletje trouwens ook (valt nog mee dat je paardje er uit paniek niet overheen is gereden ). Ik woon in Rotterdam (helaas), en heb hier dus echt, echt, echt geen fijne uitrijmogelijkheden
. Ooit eens gelezen op een amerikaans forum dat iemand tijdens het afstijgen op een show met haar beugelBH achter de knop bleef hangen. Over genant gesproken
. Ik zie alleen maar herten, vossen, roofvogels. Eén keer een das en een slang

Vippie"]
Gaaaaffffff, kan ik hem even lenen voor hier in het bos?
[quote="xono schreef:Niet klagen mensen! Jullie hebben tenminste een bos om lekker een ritje in te maken, dus moeten jullie maar over die potloodventers heen kijken...en dat vrijende homostelletje trouwens ook (valt nog mee dat je paardje er uit paniek niet overheen is gereden ). Ik woon in Rotterdam (helaas), en heb hier dus echt, echt, echt geen fijne uitrijmogelijkheden