Wedstrijd Zwiep afgelopen zondag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Wedstrijd Zwiep afgelopen zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 09:13

Hi,

Nog iemand naar Zwiep geweest? Ik wel, het was de eerste wedstrijd, mijn paard was super cool en ik wat minder maar dat zal wel beter gaan als je wat vaker een wedstrijd rijdt. Hoe vonden jullie Martina Weichert? ze is alroundkampioen geworden op een van haar lespaarden! Super he!

Jammer alleen dat de bodem in Zwiep vernieuwd is want voor de reining is hij nu totaal ongeschikt, terwijl het verder een super accomodatie is.

Was alles bij elkaar een leuke en leerzame dag.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 09:38

wat voor bodem is het dan?
In mei organiseren ze er een NRHA wedstrijd Verward

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

wedstrijd zwiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 01:46

IK BEN NIET GEWEEST. ik was vergeten me op te geven. stom he. maar ik kan nog in de herkansing. ze hebben in mei nog een wedstrijd. dan wil ik dus wel meedoen. he maar heb je ook nog wat gewonnen??????

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Nogmaals Zwiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 09:04

Ik heb zondag begrepen dat er voor de NRHA-wedstrijd in mei naar een andere lokatie gezocht wordt. Ik ga er van uit dat dat lukt want het was voor iedereen duidelijk dat dit geen sliding-bodem was.

Ondanks m'n tevreden gevoel ben ik niet in de prijzen gevallen, bij de horsemanship was ik super zenuwachtig toen in ik bij de 1e pion stond en bij de pleasure had ik in galop 2 stilstaande paarden voor mij en had ik dus met m'n onervarenheid niet het benul daar omheen te rijden want dan moest ik toch een flink eind uit de hoefslag. Later bij Amateur en Open zag ik dat dat dus helemaal niet raar is. Dus een leerzame dag.