Een hele tijd geleden (minstens een jaar ofzo) is er een topic geweest over een western-instructie opleiding in België. Is er misschien iemand die hier meer over weet? Kan er op internet namelijk niks over vinden. Ook vertelde iemand toen dat er een cursus werd gegeven voor trainingsbrevetten in Nederland, maar waarvan het examen in België werd afgenomen. Graag zou ik hier meer informatie over willen hebben, dus als iemand mij hier iets meer over zou kunnen vertellen....
ik volg een opleiding western instructeur bij syntra sintniklaas dit is het nummer *telefoonnummer* ik denk vanuit nederland 0032 er voor en de eesrte 0 weglaten . als je even belt zeggen ze waar je het digste een opleiding kunt starten je moet wel eerst een toelatings examen doen veel succes
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-01-06 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Telefoonnummer verwijderd. Telefoonnummers zijn per pb op te vragen :)
Ik weet alleen dat er een cursus is in Deurne (info op www.helicon.nl). Daar wordt de cursus gegeven door Karin van Bekkum, Rieky Young en Peter Simons. Verder weet ik er niet veel vanaf.
ik ben ook op zoek naar een western opleiding, ik wil het liefst opverstappen, van MBO paardenhouderij, naar belgie of een deurne opleiding, ik heb al op www.helicon.nl gekeken ik wil eigenlijk ook graag wat meer weten over de opleiding in belgie zijn er ook mesnen die deze opleiding doen?
ik heb op die site gekeken maar dan moet je 15 zaterdagen naar belgie, dat is voor mij niet te doen maar dan is het ook geen opleiding toch een cursus? en heb ook weer van mensen gehoord dat er helemaal geen opleiding in deurne is dat dat een cursus naast school is, dat je dat erbij kan doen zeg maar....
Zag ik ook. 15 Zaterdagen. Ze hebben het zelf wel over een opleiding.
Het geheel bestaat uit een basismodule (15 zaterdagen van 8 uur), instructeur 1e graad (30 sessies van 4 uur), 2e graad (30 sessies van 4 uur) en trainer B (30 sessies van 4 uur).
wat ik er van begrepen heb, heb je een theoretisch gedeelte en een praktijkgedeelte(les te paard) ik dacht dat je 2 dagen in de week daarvoor naar daar ging zal nog eens navragen