Zet nu eens alles op een rij. Wat vond je minpunten op dit NK, maar ook wat vond je plus punten van dit NK.
Wat zou je graag anders zien en wat was perfect voor elkaar.Ik weet dat pluspunten niet altijd even makkelijk te benoemen zijn, maar beperk je niet alleen tot wat er fout of slecht ging.
Het is niet de bedoeling om te reageren op elkaars mening of om die te bediscuseren (start er dan een nieuw topic over), maar gewoon een opsomming wat je minder, maar vooral ook, wat je super vond aan dit NK.
Ik vond de omroep super. goed duidelijk verstaanbaar, met een vleugje humor, maar niet partijdig of met slap prutsmuts.
De bodem en vooral de afwezigheid van veel stof vond ik prettig.
De parcoursen die ik gereden heb waren leuk en uitdagend.
Het strodorp was geweldig. (kostte wel veel geld
)Feest was gezellig! (alleen jammer dat ik niet zo lang kon blijven, maar met 5 finaleonderdelen wilde ik het niet te laat maken)
Boxen waren prima.
Wasplaatsen waren zeer prettig.
Boekjes waren er in overvloedde.
Secretariaat was prima, leuk dat alle scoresheets gekopieerd waren zodat we die mee konden nemen.
Stalmeester reageerde adequaat op problemen en loste die ook direct op, was alleen af en toe wat lastig om hem te vinden.
Van de algehele sfeer heb ik genoten! lekker kletsen met iedereen en het was ouderwets gezellig.
Ik vond de bewaking in de stallen minimaal. Iedereen kon zo in en uit ondanks de roze bandjes en ik heb een aantal keer mensen gevraagd te vertrekken omdat ze niets te zoeken hebben in de stallen.
Stro was ronduit slecht!
Veel open onderdelen waren op zondag zodat ik zaterdags niets te doen had en zondag 5 proeven moest rijden.
Als je niet hoefde te rijden was het bijna onmogelijk om je paard een beetje fatsoenlijk beweging te geven omdat er gewoon geen ruimte voor was.
Entree geld voor bezoekers vond ik erg hoog (€15 als niet wran lid)
Jammer dat er tussendoor zoveel los gereden mocht worden in de hoofdarena, als dat niet zou gebeuren zou de show veel minder uitlopen en vlotter achter elkaar doorlopen.
Boekjes waren erg onoverzichtelijk en het was niet altijd even duidelijk dat sommige onderdelen uitvielen omdat er te weinig deelname was in de voorrondes zodat je opeens ruim een half uur vroeger moest starten.
Wegbewijzering kon wat beter, verschillende bezoekers hebben een beetje moeten zoeken.

Ik had altijd warm water
gezellig