[WN] EK Aken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Smoske

EK Aken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 16:58

Ik vroeg me af wie allemaal naar het EK gaat in Aken. Gewoon uit nieuwsgierigheid
Zelf wil ik gaan kijken en uiteraard supporteren voor wie mee doet!!
Groetjes!

rina

Re: EK Aken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 17:50

wil eigenlijk wel heen, kijken wel te verstaan . op woensdagmorgen is de hengsten keuring, tis alleen zo **********vroeg.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:27

Ik ga vrijdag t/m zondag kijken Als alles een beetje meezit wil ik volgend jaar gaan starten en dan is het wel zo fijn als je de lokatie en het hele reilen en zeilen al een beetje gezien hebt

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:49

Het volgende EK zou juist niet in Aken zijn Xono.. maar meer naar het zuiden. Er zal waarschijnlijk wel weer een DK gehouden worden volgend jaar, hopelijk wel in Aken, ik ga dan misschien ook.

Dit jaar ga ik helaas niet, ook niet om te kijken, maar wens natuurlijk iedereen heel veel succes en vergeet niet ons Nederlands Team aan te moedigen tijdens de Landen Competitie!

Ons Team betsaat uit Ellen Welten, Gerda Vis, Aline De Jong, Brigitte Drost en Ed Gosen !

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:18

Nja, dan moet ik er een stukje verder voor rijden Ik kijk niet op 100km Dit jaar wil ik nog niet starten, nog iets te vroeg.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 20:37

jeddah schreef:
Het volgende EK zou juist niet in Aken zijn Xono.. maar meer naar het zuiden. Er zal waarschijnlijk wel weer een DK gehouden worden volgend jaar, hopelijk wel in Aken, ik ga dan misschien ook.

Dit jaar ga ik helaas niet, ook niet om te kijken, maar wens natuurlijk iedereen heel veel succes en vergeet niet ons Nederlands Team aan te moedigen tijdens de Landen Competitie!

Ons Team betsaat uit Ellen Welten, Gerda Vis, Aline De Jong, Brigitte Drost en Ed Gosen !

Bwaaa, wat jammer dat het volgend jaar niet meer in Aken is!! Aken is amper 40 minuten rijden voor ons, dus een 'gedroomde lokatie'.

Aangezien ik momenteel nog geen werk heb kan ik door de week gaan kijken en aanmoedigen.
Ik vraag me af of er ook een 'Belgisch Team' mee doet, ik hoor zo weinig in België van de paints....jammer.

Alvast succes aan iedereen die meedoet!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:39

Je kan toch naar de DK volgend jaar? Is ook een grote show, met 4 judges!!

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 20:41

jeddah schreef:
Je kan toch naar de DK volgend jaar? Is ook een grote show, met 4 judges!!

Ja, ik zou volgend seizoen wel echt er wat werk willen van maken wat halteren betreft en de trail in hand, met Splash dan. Ga jij met Rocky?

Weet je al wanneer die show is? Waar vind je die info? Waarschijnlijk een duitse site?...laat mijn duits nu heel slecht zijn...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:44

Meestal is het de 3e weekend in Sept, het is dezefde show als het EK zeg maar, alleen dan dus DK.

Ik durf nu echt nog niet te zeggen of ik ga en met wie... ik wil wel, maar hoe tzt de omstandigheden zijn is maar afwachten!

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 21:18

Ja, ik wil ook proberen te gaan maar het is nog een jaar ver dus ook maar afwachten wat de toekomst met zich meebrengt! Als ik dan in de klas sta kan ik bv. al niet door de week overdag. Dan zal je bv. niet hebben dat je proef op die dag valt! We zullen zien, ik ga alleszins proberen naar dit EK te gaan, ik denk dat het leuk is om te zien!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:49

Dit jaar slaan we over, volgend jaar doen we weer mee, ....... Ik ga ook niet kijken, mijn agenda zit al volgeboekt, helaas.

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 06:50

ja vrijdag, zaterdag en zondag

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 08:42

Ik ga rijden op zaterdag en zondag in de reining! Heb er zin in, alleen jammer dat alle grote wedstrijden zo dicht op elkaar zitten. Als je zo veel van huis bent (ik ga woensdag weg) is dat een heel geregel qua gezin en mijn zaak en overige beesten.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:58

Ik ga woensdag halteren met Shane. Ik denk niet dat we veel kans maken om hoog te eindigen, maar het lijkt me wel een hele mooie ervaring. En wie weet komen we nu eindelijk iemand tegen in onze rubriek .

Het preciese "rooster" voor dit weekend is nog niet bekend, maar ik hoop op zaterdag bij de landenwedstrijd te kunnen zijn.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:43

Waarom zou je niet hoog eindigen?? Hij ziet er toch goed uit? Mooi in balans enzo?! Komt vast wel goed met jullie!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:53

jeddah schreef:
Waarom zou je niet hoog eindigen?? Hij ziet er toch goed uit? Mooi in balans enzo?! Komt vast wel goed met jullie!

Probleem met Shane is dat hij het heel moeilijk vindt om stil te staan in een wedstrijdomgeving en dat komt zijn beoordeling door de juryleden niet ten goede ... qua bouw en bespiering mag ik denk ik niet klagen met onze smurf .

Overigens wordt er op het EK zowel Amateur als Open uitgeschreven bij de BS. Heb dus als een idioot mijn Amateurkaart aangevraagd (en al binnen !). In de open zijn er zelfs verschillende leeftijdscategorieën! Ik start Shane dus bij de 1 en 2 jarigen. Ben heel benieuwd!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:56

Super!! Gaat vast helemaal goed komen! Dus het NK wordt een "oefenshowtje" ! Hopelijk heeft hij het stilstaan dan helemaal door en staat ie in Aken prachtig te showen!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:58

Tsja. Het blijft lastig. Hij is gewoon een beetje een chicken. Wat wel tot resultaat heeft dat ALS hij eenmaal stilstaat hij meteen héél mooi staat te kijken .

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:03

Okee dan!!! Komt vast helemaal goed! In Duitsland heeft ie het toch ook goed gedaan met aardige tegenstand?!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:06

jeddah schreef:
Okee dan!!! Komt vast helemaal goed! In Duitsland heeft ie het toch ook goed gedaan met aardige tegenstand?!

Jazeker! Toen is hij eerste geplaatst tegen twee volwassen ruinen. De andere jury heeft hem echt niet kunnen beoordelen omdat hij absoluut niet stilstond toen zij om hem heen liep. Zij plaatste hem derde.

Shane is geen echt halterpaard, maar het is wél een correct paardje. Meer een stock type. Daar moet de jury maar net van houden. Ach, en ik vind het leuk om te doen, zo met mijn paard bezig zijn.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 09:41

Mac schreef:
jeddah schreef:
Shane is geen echt halterpaard, maar het is wél een correct paardje. Meer een stock type. Daar moet de jury maar net van houden. Ach, en ik vind het leuk om te doen, zo met mijn paard bezig zijn.

Een jury zal inderdaad ook een persoonlijke voorkeur hebben maar dat kan net zo goed wel een voorkeur naar jouw paardje zijn!!! En Shane is echt leuk om te zien! Dat komt helemaal goed! Ik ga alvast duimen!

Westernfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:20

Yes, ik ga het hele weekend kijken en het Nederlandse team aanmoedigen. Mijn zus gerda start, ben benieuwd wat ze ervan 'bakt' !
*o/*

Ha, ha, ik moet ook maar een Paint gaan aanschaffen, kunnen we een familieteam gaan starten!

Juweel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:53

Westernfjord schreef:
Yes, ik ga het hele weekend kijken en het Nederlandse team aanmoedigen. Mijn zus gerda start, ben benieuwd wat ze ervan 'bakt' !
*o/*

Ha, ha, ik moet ook maar een Paint gaan aanschaffen, kunnen we een familieteam gaan starten!

Hé hier nog een supporter van Gerda die vanuit Breda voor haar gaat duimen !

Ze gaat het vast goed doen met Crow!

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 13:11

hoi,

weet iemand waar het programma te vinden is, voornamelijk voor de zondag?
We willen graag gaan kijken!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 14:14