Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_mistique_ schreef:Ik had een vraagje.
Mijn moeder vind een zadel 2de hands van 700 of duurder erg duur(ook al betaal ik heb zelf, vind ze zonde)
Citaat:Zal ik eerst een zadeltje voor 200 a 300 kopen?(wel redelijke kwaliteit dus geen zadelmarkt!)
Waar ik iig een jaartje mee kan rijden en dan kan sparen voor een echt goed zadel die wel 30 jaar meegaat ?
Citaat:Ik ga hem ong. 3x per week gebruiken voor buitenritten (van max. 3,5 uur per keer)
Door weer en wind.
Citaat:Ik koop het zadel niet voor een western paardje maar een engels paardje dus western oefeningen zitten er niet in.
Het goed passen van een westernzadel luistert erg nauw. Je kunt er dus haast wel vanuit gaan dat het op een andere paard sowieso al niet gaat passen.Citaat:Ga hem nu nog puur recreatie gebruiken.(en als ik misschien een westernpaardje vind om te verzorgen om wat kleine oefeningentjes mee te doen niet intensief)
Moniek schreef:weet niet wat de bedoeling is
maar alshet paars net is ingereden kan je best dat zadel gebruiken(mits het past natuurlijk)
en als hij een jaar of 5 is een goed zadel aan laten meten.
maar goed weet dus niet of dit de kwestie is
) incl 2 dure pads weg voor 190 
crazycactus schreef:Hebben ze je bod al geaccepteerd dan??? Op zich heeft Joe's verschillende kwaliteiten zadels... zeker vroeger, nu weet ik het niet want ik heb ze al een tijdje niet meer gezien.
Vraag eens een foto aan dan kunnen we beter oordelen.