[WN] Afscheid van Banish

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

banish

Afscheid van Banish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 13:16

Nou, het gaat er dan nu écht van komen....
Ik moet afscheid gaan nemen van mijn lieve vriend.

Banish is namelijk verkocht.

Hij moet nog wel even officieel goedgekeurd worden, maar we gaan ervan uit dat dat geen probleem is.

Hij gaat op 2 oktober verhuizen naar zijn nieuwe baasje, dus gelukkig heb ik nog even de tijd om op mijn gemak afscheid te nemen en nog een paar leuke weken mee te maken met hem. Ik zal er nog even erg van gaan genieten zolang het nog kan!

Ik ben heel blij dat ik zo'n fijn huis voor hem gevonden heb en er is me al beloofd dat ik hem nog eens mag komen bezoeken
Maar ik zal hem wel heel erg missen

Jeddah

Re: Afscheid van Banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 13:32

Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is voor je. Wel ontzettend fijn natuurlijk dat je een fijn huis gevonden heb en geweldig dat je nog eens op bezoek mag!

Sterkte!!!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 13:46

Een moeilijk moment. Fijn dat je een goed gevoel hebt bij zijn nieuwe eigenaar.
Sucses met het afscheid!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 14:00

Dat moet vast een fijne baas zijn voor hem maar het afscheid blijft altijd pijnlijk....heel veel sterkte.

banish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 14:22

Dank voor de lieve reacties!!

Het is gelukkig écht een SUPER huis waar hij naartoe gaat. Dat maakt het afscheid wel ietsjes minder moeilijk, maar het gemis wordt er niet minder om.

Hij komt bij hen aan huis te staan met genoeg ruimte om buiten te staan en hij heeft daar een vriendje om mee te spelen. Dus dat komt helemaal goed.

Ik wens de nieuwe eigenaren en Banish in ieder geval héel veel plezier met elkaar!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 15:02

Jeetje, dus nu wordt het definitief joh... Dat zal pittig worden, want Banish is een heel speciaal paard. Ik kan er niet precies m'n vinger op leggen, maar ik vond 'm altijd iets bijzonders hebben. Net effe een tikkie slimmer en ondeugender dan het gemiddelde paard...

Ik hoop dat hij het heel erg naar z'n zin zal krijgen bij z'n nieuwe baasje, en dat we nog eens wat van 'm horen!

Sterkte met het afscheid Jouke.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:07

Heb je hem lang gehad? En mag je nog wel naar hem kijken in zijn nieuwe huis? Succes hoor, lijkt me vreselijk moeilijk om je paard weg te doen!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:12

Sterkte met het vertrek van je vriendje, maar je kan je troosten met het feit dat hij naar een goed huis gaat

Ik weet zeker dat zn nieuwe baas er een heeel fijn paard aan gaat krijgen!

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:49

Kan me voorstellen dat dit erg moeilijk is...sterkte ermee. Maar wel fijn dat je een goede thuis gevonden hebt!!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 21:17

Fijn dat je een nieuw baasje voor hem hebt gevonden waar je zelf ook nog een heel goed gevoel over hebt. En afscheid nemen is altijd moeilijk maar je hebt hier heel lang en goed over nagedacht en dit is de beste beslissing...
Is de nieuwe eigenaar ook een bokker/ster? Kunnen we (en jij) hem toch nog blijven volgen in de toekomst.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 22:57

maar wel fijn dat hij zo'n goed plekkie krijgt
het is wel wat voor banish, lekker een stalletje aan huis met een vriendje.

groetjes Jos

banish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 05:52

Nanouk schreef:
Fijn dat je een nieuw baasje voor hem hebt gevonden waar je zelf ook nog een heel goed gevoel over hebt. En afscheid nemen is altijd moeilijk maar je hebt hier heel lang en goed over nagedacht en dit is de beste beslissing...
Is de nieuwe eigenaar ook een bokker/ster? Kunnen we (en jij) hem toch nog blijven volgen in de toekomst.

Inderdaad, ik heb er lang en goed over nagedacht en vele nachten over geslapen en van wakker gelegen...

En ja, de nieuwe eigenaar is een bokker!
Dat maakt het toch wel een stuk makkelijker om nog eens tussendoor te vragen hoe het allemaal gaat enzo.
Ik zal haar een link sturen naar dit topic, dan kan ze zelf kijken of ze wil reageren

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 13:25

Banish schreef:
Het is gelukkig écht een SUPER huis waar hij naartoe gaat. Dat maakt het afscheid wel ietsjes minder moeilijk, maar het gemis wordt er niet minder om.
Hij komt bij hen aan huis te staan met genoeg ruimte om buiten te staan en hij heeft daar een vriendje om mee te spelen. Dus dat komt helemaal goed.
Ik wens de nieuwe eigenaren en Banish in ieder geval héel veel plezier met elkaar!!!

Ik ben die bokker!

Fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt, Jouke!
Hij komt inderdaad aan huis te staan. Hij komt er tegelijk te staan met Zip en ik hoop dat ze wat aan elkaar zullen hebben. Krijgen een mooie, goede stal, elke dag in de wei (tot. 16.500m2) en een natuurgebied (meerdere aaneen) tegenover het huis!

Banish schreef:
er is me al beloofd dat ik hem nog eens mag komen bezoeken

Hahahah, tuurlijk! Je komt maar als je zin hebt, gaan we stukkie rijden enz!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 15:18

Branca, jij hebt een heeeeeeeel leuke aankoop gedaan!
Heel veel geluk en plezier gewenst met Banish!

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 15:25

Branca, leuk zeg dat je een maatje hebt gevonden voor Zip.

Echt fijn voor je Banish, dat je een goede plek voor je paard hebt gevonden.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:50

sterkte met het afscheid het blijft moeilijk, ik denk ook nog elke dag aan Koko, maar ik weet dat er goed voor haar gezorgd wordt maar het gemis wordt er niet minder om

Branca geluk met je nieuwe paard

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:57

Tjee, Jouke wat lees ik nu....

Wat erg voor je dat je afscheid moet nemen van je mannetje.
Ik ben blij te horen dat je wel een goed gevoel heb bij zijn nieuwe baasje.
Het is altijd fijn om te weten of je paard een goed tehuis krijgt en of de mensen blij met hem zijn.

Ik denk vaak nog terug aan ons ritje in noordwijk. Foxy lekker heet en Banish super cool. kijkend naar foxy van meid maak je niet zo druk......

heel veel sterkte

groetjes,
Mo.

banish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 06:13

Sonja schreef:
Branca, jij hebt een heeeeeeeel leuke aankoop gedaan!

Dat vind ik ook. Maar ja, ik ben maar een klein beetje bevooroordeeld .
Banish heeft trouwens nu een nieuw fjordenvriendinnetje, maar hij was gekker op Milena !

zomon schreef:
Tjee, Jouke wat lees ik nu....

Wat erg voor je dat je afscheid moet nemen van je mannetje.
Ik ben blij te horen dat je wel een goed gevoel heb bij zijn nieuwe baasje.
Het is altijd fijn om te weten of je paard een goed tehuis krijgt en of de mensen blij met hem zijn.

Ik denk vaak nog terug aan ons ritje in noordwijk. Foxy lekker heet en Banish super cool. kijkend naar foxy van meid maak je niet zo druk......
heel veel sterkte
groetjes,
Mo.

TJa, sommige beslissingen zijn niet echt vrije keus, maar móeten genomen worden... Deze beslissing had ik liever nog wat uitgesteld, maar zo'n goed thuis maakt héel véel goed!
Het was inderdaad een erg gezellige, geslaagde rit toen en ik denk er ook af en toe nog aan terug. Toevallig dit weekend ook nog. Toen gingen we wandelen in het duin.

Verder iedereen bedankt voor de lieve reacties.
Het is wel fijn om even getroost te worden door paardenmensen