Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die mevrouw die die Clinic geeft neem ik aan

en DAAR HEB IK ANTWOORD op gegeven, ik heb niets negatief vermeld maar jullie doen het weer overkomen alsof ik iemand zijn hoofd probeer aftehakken.
jojo schreef:ik weet niet hoor maar er werd gevraagd wie marije was en DAAR HEB IK ANTWOORD op gegeven, ik heb niets negatief vermeld maar jullie doen het weer overkomen alsof ik iemand zijn hoofd probeer aftehakken.
dat jullie tevrede zijn met jullie trainer is alleen maar positief
. jojo schreef:ze heeft een blauwe maandag bij karin van bekkum gelopen bij westernstable prettypaints
) jojo schreef:ja vera ze heeft bij mij op stal gelopen. ik heb al contact met marije gehad en we hebben een woordje met elkaar gewisseld
mijn tong is nog al scherp en ik ben nogal kort door de bocht in mijn uitlatingen
iedereen moet zijn eigen mening vormen en ik zal volgende keer proberen neutraal te reageren of gewoon helemaal niet(verstand komt met de jaren ,bij mij duurt het wat langer )
een beetje willen beschrijven hoe zo'n dag loopt... Er staan ook incl lunch... waar laat je je paard? srry hoor ben echt leek op clinic gebied
En ik ben 16 (ook geen bezwaar trouwens??) dus mijn vader rijdt met de trailer en blijft er dan ook bij natuurlijk... wordt die gezien als 'toeschouwer'? Dus 5 euro...? Dankje wel alvast!