[WN] GEZOCHT: Westernstal in N-Brabant, Omg eindhoven, v-swaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ERIC123

GEZOCHT: Westernstal in N-Brabant, Omg eindhoven, v-swaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 22:08

Ik ben op zoek naar iemand die mij westernles kan geven, liefst iemand die zelf een pensionstal c.q. manege heeft want ik zou graar vaker per week les willen en ik ben ook op zoek naar een nieuwe stal voor mijn paard, ( 5-jarige paint ruin), ik woon zelf in leende, dus hoe dichter bij hoe beter!!! maar als het in omg. eindhoven, valkenswaard e.d. ligt is het natuurlikj ook goed, ben best bereid om voor een goede plek een stuk te rijden!!!

Er zijn een aantal dingen die ik wel persee wil hebben, nl:
Goede begeleiding,
Weidegang, hoeft niet lang te zijn als hij maar een paar keer per week even kan rennen
Een binnenbak,
en het liefst bos erbijen hij moet op krul kunnen staan ivm koliekgevoeligheid.

Wie weet een plek voor mij? het hoeft niet alleen maar western te zijn maar wel graag dat er andere westernruiters staan.

En als er iemand iets weet zou ik ook graag zijn / haar ervaringen over deze stal wilen horen!

bvd Eric

Jolande

Re: GEZOCHT: Westernstal in N-Brabant, Omg eindhoven, v-swaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:03

Het dichtst bij in de buurt is denk ik de Discovery Ranch in Sterksel. Ik weet niet wie daar vast les geeft en op wat voor nivo dat is, maar een keer per maand komt daar ook Wendy v. Osch een clinic geven. Ik sta zelf bij King Stables in Nuenen, waar ze ook eens per maand komt, maar dit is niet specifiek een western maar een gemengde pensionstal. Als je meer wilt weten, dan laat het maar weten.

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 06:07

Aniek hagelaars zit in Borkel en Schaft

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 09:24

En als je nog iets verder wilt rijden zitten wij in Egchel ,gemeente Helden/Panningen.Bij interesse pb maar!

Solanos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 09:54

Hoi Eric,

Ik woon zelf ook in Leende , leuk om een medewesternruiter uit de woonplaats te horen!

Ik denk dat voor jou de Discovery Ranch het beste is (zoals Jolande al aangeeft)
Qua stal eisen kun je daar verschillende kanten op. Er is een grote buitenbak en iets kleinere binnenbak. Het is een gemengde stal, maar er staan voornamelijk westernruiters. Vaste lesgever is daar Maurice en maandelijks wordt daar een clinic door Wendy van Osch gegeven. Ik zou daar zeker een keer gaan informeren. De eisen die je hebt, zijn daar geen probleem
Succes!

ERIC123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-05 16:47

okee, bedankt allemaal, ik zal sowieso bij alle drie eens gaan kijken, denk idd dat sterksel het dichste bij is maar als iemand nog iets weet hoor ik t ook graag!!

ElsJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 21:18

Ik heb je een pb gestuurd.

Gabacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 08:27

Hallo Eric,
Wij staan ook in Sterksel, 't is hartstikke goed daar, dus kom zeker eens kijken!!
Vandaag (4 september) wordt er een clinic gegeven door Wendy van Osch, dus dat maakt het bezoek wellicht nog leuker!!
Tot straks?

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 09:19

Dit is het linkje van King Stables mocht je willen komen kijken, dan kun je daar alvast meer info vinden.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 17:00