Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cer schreef:Wat ik me nu afvraag.. waar hebben Peter en Karin hun diploma gehaald? Was er hiervoor nog een andere instantie die dat soort dingen uitgeeft?
Van Riecky kan ik me bedenken dat die haar 'engelse' papieren heeft, hebben Karin en Peter dat ook?
Die 1000 euro verdien je wel terug als je een goed instructeur bent, toch? (enne, eventjes een cursusje? dat ding duurt max. 3 jaar!)

jessiejanes schreef:Wat dacht je van de situatie dat de ene pro de andere les geeft om het papiertje??![]()
Zou mij wat onhandig zijn.
Citaat:Daarnaast is het natuurlijk mooi ,als de westernsport steeds "volwassener" wordt en dus meer en meer meegaat in de "engelse" eisen.

Citaat:De cursus lijkt me (voor mij ,als niet top-pro) heel interessant,maar wie kan met een eigen bedrijf,vee en kinderen nu zomaar even een opleiding tussen door doen??
Dit probleem hebben meerdere pro's ,die "eigenlijk" hun instructeurs-veiligheids-certificaatje" moeten halen .(de afstand naar Deurne is hierbij ook al aangehaald)
Citaat:Ik denk dus nog even na hierover,en zal me nog wat verder informeren,maar of het ervan komt,...................