Haha! Ja we wisten het! Bij het inschrijven van [naam] heb ik veel contact gehad met lisa Hilderbrand van de [naam]. We waren leuk aan het mailen en ik mailde haar dus deze foto... De reactie van haar was één en al enthousiastme en ze stuurde me gelijk het deelname formulier voor de Photo contest per post! Want ik moest mee doen aan de contest die werd uitgeschreven bij de [paard] Journal! Inmiddels hadden veel van haar collega's de foto al bewonderd die nu dus ook op haar desktop prijkt!
Nanda en ik hebben toen in totaal 4 foto's ingezonden, waaronder deze dus! En ondanks dat zijn witte vlek op deze schitterende foto niet te zien is, prijkt hij dus toch mooi in de [paard] Journal! Iemand van stal, tegen wie we overigens niets hadden gezegd, kwam maandag heel enthousiast met de PHJournal: "[naam] staat erin!!!".
Omdat ik niet lid ben, stuurt Lisa mij als 'gift' 2 exemplaren op, 1 voor nanda en 1 voor mij! Super he!
Oh enne...het gaat om deze foto:

Aangezien ik het blad nog niet in mijn bezit heb: zou iemand het stukje willen inscannen en hier plaatsen?
Er staat trouwens ook een topic met recente foto's van [naam] in de kraamstal!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=460232&start=0&st=0&sk=t&sd=a