Alle zadels zijn meegenomen, en naar alle waarschijnlijkheid zullen ze toch wel ergens in het handelscircuit moeten opduiken.
Kleine kans dat we ze terugvinden, maar het is zeker een goede poging waard.
Zeker omdat het niet om alledaagse zadels gaat, in iedergeval 2 ervan zijn makkelijk te herkennen.
De eerste is een Continental Equiflex Pro Reiner, en ziet er alsvolgt uit:
Tevens ontbreekt er ook een bijpassend hoofdstel en borsttuig.
De tweede is een zadel van het merk Montana. Het is een dark-oiled saddle met een suede zitting. Een duidelijke foto volgt nog, dit is er eentje die er veel op lijkt. Kleur is iets donkerder, zitting is suede en heeft in plaats van saddle-stings zilverbeslag.

Ook ontbreekt er nog een dressuurzadel van het merk "Global dressage" en een dressuurzadel van het merk "Euro Riding" met type "Luxor"
Ik ben bereid een beloning te geven aan degene die mij helpt deze zadels daadwerkelijk terug te vinden.
Aangezien ik een erg "nieuwsgierig" mens ben, ben ik ook bereid een extra beloning te geven aan degene die mij kan helpen aan meer persoonlijke gegevens van deze criminelen.
Het komt tegenwoordig vaak voor in onze regio dat er tuig gestolen wordt en het wordt hoog tijd dat het tuig dat hier verantwoordelijk voor is tot een stoppen wordt gebracht! Deze keer zijn het zadels....de volgende keer een paard??... :evil:
Alle informatie zal discreet behandeld worden.
Sebas
ik had hem als enige in mijn kast