teedona step

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: teedona step

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 14:50

nou en :?

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38715
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: teedona step

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:39

Inderdaad, ook al betreft het een oud(er) topic, als men ontopic een reactie wil geven is dat mogelijk. Een hele tijd geleden kreeg een oud(er) topic snel een slotje maar zo modden we al een tijd niet meer. Dit is ooit aangepast nadat is gebleken dat het omhoog halen van oudere topics wel eens leerzaam kan zijn en daarbij geeft het ook geen wildgroei van topics over hetzelfde onderwerp.

Criteria is wel dat het ontopic dient te zijn.

DaphneG

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:39

Dat zag ik dus later pas :')

Erik_v_E

Berichten: 10
Geregistreerd: 20-10-09
Woonplaats: Vlaardingen

Re: teedona step

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:35

Wij zijn ook de trotse bezitters van een kleindochter van Teedona Step! Haar moeder was Miss Poco Teedo, haar vader Lee Mac Jac en haar MV was Wamps Duster. Ze is een super lief, nergens bang voor en een intelligent dier, die graag wil werken! Staat bij ons in Vlaardingen :)

Anne_Ivy

Berichten: 161
Geregistreerd: 18-09-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:50

Moeder is :D Miss Poco Teedo, ze leeft nog gelukkig! Staat bij ons op stal als fokmerrie. Super dier die prachtige nakomelingen geeft!

Big_Step
Berichten: 19
Geregistreerd: 28-01-13

Re: teedona step

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:51

Ook wij hebben een 15 jarige dochter van Teedona Step. Het karakter is erg lief, voorzichtig en aanhankelijk, nog nooit gebokt, gesteigerd of een beet van haar gekregen. Ook tegen andere paarden trapt ze nooit. Verder is ze erg werkwillig te noemen en heeft ze de oefeningen snel door. Wel is ze soms een heethoofdje en raakt ze gauw over de toeren, maar mams is ook uit hetzelfde hout gesneden.

Erik_v_E

Berichten: 10
Geregistreerd: 20-10-09
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:52

Big_Step schreef:
Ook wij hebben een 15 jarige dochter van Teedona Step. Het karakter is erg lief, voorzichtig en aanhankelijk, nog nooit gebokt, gesteigerd of een beet van haar gekregen. Ook tegen andere paarden trapt ze nooit. Verder is ze erg werkwillig te noemen en heeft ze de oefeningen snel door. Wel is ze soms een heethoofdje en raakt ze gauw over de toeren, maar mams is ook uit hetzelfde hout gesneden.


Haha dat zien wij in Teedona Stepping Mac ("Donna") ook terug! Familietrekje?

Big_Step
Berichten: 19
Geregistreerd: 28-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:06

Erik_v_E schreef:
Haha dat zien wij in Teedona Stepping Mac ("Donna") ook terug! Familietrekje?


Dat zou heel goed kunnen, welke karaktertrekjes zie jij terug in Donna? Fysiek is mijn merrie echt een spierbundel te noemen en is rond de 1.45 cm hoog.

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Re: teedona step

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:11

wamps duster is een merrie dus kan niet mv zijn.... ze staat nl bij ons op stal en is "mijn paard" een lieve merrie maar wordt al ruim 10 jaar niet meer gereden en mag bij ons dood gaan

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: teedona step

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:20

Denk een klein foutje. Lee Mac Jac is bij ons geboren uit Shy Olena en Hollywood Reckless, dus klopt idd niet.

Big_Step
Berichten: 19
Geregistreerd: 28-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:59


Erik_v_E

Berichten: 10
Geregistreerd: 20-10-09
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 13:45

Big_Step schreef:
Erik_v_E schreef:
Haha dat zien wij in Teedona Stepping Mac ("Donna") ook terug! Familietrekje?


Dat zou heel goed kunnen, welke karaktertrekjes zie jij terug in Donna? Fysiek is mijn merrie echt een spierbundel te noemen en is rond de 1.45 cm hoog.


Nou allemaal haha:
lief, voorzichtig en aanhankelijk, nog nooit gebokt, gesteigerd of een beet van haar gekregen. Ook tegen andere paarden trapt ze nooit. Verder is ze erg werkwillig te noemen en heeft ze de oefeningen snel door. Wel is ze soms een heethoofdje en raakt ze gauw over de toeren

Al heeft ze hier en daar wel een tikje uitgedeeld als er een ruin aan haar kont zat hahaha

ssprince
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:57

Hoi
Dit is een zoon van Teedona Step . Steps Silver Prince .Zijn moeder is Hank Silver Queen. Hij is inmiddels 24 jaar en staat nu in Den Haag op het Hippisch Centrum Westland .Het is een super lief paard en ik heb 24 jaar veel plezier van hem gehad , maar ook veel zorgen .daar kan ik een boek over schrijven :z :(:) . Hij zal nooit een ander paard slaan of aanvallen , mits ik naast hem loop of sta . het is wel een heethoofd en is snel in paniek . maar goud eerlijk . kortom een super paard
Groetjes Anneke