Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Solanos schreef:Ik heb een westwood. Mijn eerste zadel was een Garland, waar ik zeer tevreden over was, maar dit zadel lag echter niet helemaal goed op mijn paard. Ingeruild voor een westwood en dit bevalt prima! Zit goed en alhoewel ik te weinig onderhoud pleeg, blijft het zadel mooi.
crazycactus schreef:Dat kan natuurlijk, tja ieder merk heeft verschillende modellen en je zou het gewoon moeten proberen.
crazycactus schreef:Hihihi nou zelf heb ik er geen.... maar dat weet ik uit ervaring. Monique van de oregon trail tack store is een vriendin van mij en ik loop regelmatig door de winkel. Vandaar dat ik ze wel gezien heb. Ik moet eerlijk toegeven dat ik een veels te dure smaak heb qua zadels om een westwood te kopen. Maar dat komt omdat ik gewoon verwent ben. Ik heb heel veel mazzel gehad met mijn zadels (bijde handgemaakt en 1 daarvan is van Herman Oakleer gemaakt).
Je site is wel erg leuk
hoe breed is je paard..... crazycactus schreef:Nou monique heeft nog een heel ruim zadel liggenhoe breed is je paard.....
Je antwoord van ik ben eigenlijk te verwent om naar een Westwood te kijken daar kan ik me niets bij voorstellen of zou dit wel moeten ? meikie schreef:Ik heb een Westwood butterfly reiner en ben er erg tevreden over. Een prima zadel en mooie kwaliteit leer. Ook wat zilver en het zit als een huis, ook voor de wat bredere ruiter!

silleke schreef:Ik heb een Westwood (ja zelfs 2) en moet echt niks anders meer hebben hoor.
Heb op verschillende zadels gezeten, gepast (waaronder ook billy cook) maar zat er echt niet goed op. Tot deze westwood (don l' sol of hoe schrijft ge dat).
Hier een heel tevreden westwoodeigenaar
Cassidy schreef:Ik vind de Westwoods doorgaans een wat diepe zit hebben, ik heb zelf liever wat meer bewegingsvrijheid.
Als ik de zadels op deze pagina vergelijk, ga ik toch liever voor de onderste
http://www.riverland.be/zadelmakerij/westwood.htm

...Hij kan het proberen, maar ik denk dat Djana's vriend daar niet zo lekker op gaat zitten