Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

XoNo schreef:Ja, maar hij moet hem uploaden, omdat hij hem nog op de computer heeft staan.
Je kunt ook eens bij www.mijnalbum.nl of www.imageshack.tk kijken om je foto te UPLOADEN. Bij de tweede word je geloof ik zelfs helemaal uitgelegd hoe je hem dan bijvoorbeeld hier op het forum krijgt.
ook ergens anders staan en dit is dan makkelijker (zou het tenminste voor mij zijn).Margee schreef:XoNo schreef:Ja, maar hij moet hem uploaden, omdat hij hem nog op de computer heeft staan.
Je kunt ook eens bij www.mijnalbum.nl of www.imageshack.tk kijken om je foto te UPLOADEN. Bij de tweede word je geloof ik zelfs helemaal uitgelegd hoe je hem dan bijvoorbeeld hier op het forum krijgt.
Volgens mij heeft hij een foto van zijn "dame"ook ergens anders staan en dit is dan makkelijker (zou het tenminste voor mij zijn).
Wordt oefenen John!!!!
XoNo schreef:Ja, maar hij moet hem uploaden, omdat hij hem nog op de computer heeft staan.
Sammy_Jo schreef:XoNo schreef:Ja, maar hij moet hem uploaden, omdat hij hem nog op de computer heeft staan.
Het juiste adres moet zijn www.imageshack.us
Ik vind dit het makkelijkste upload site voor foto's.
Als je er niet uit komt...p.b. me dan even.