[WN] registreren van kruising paint

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mienmien

registreren van kruising paint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 13:03

Heeft iemand misschien een idee of en hoe het mogelijk is om een 3 kwart paint te laten registeren. Kan dat alleen bij het nrps of heeft het paintstamboek daar ook een apart register voor?

Mijn kleintjes komen eerdaags en ik zou ze toch graag laten registreren in een register van een stamboek.

Jeddah

Re: registreren van kruising paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:06

Dat kan niet bij de APHA, die heeft daar geen apart register voor, je zou ook bij de Pinto kunnen registreren, maar daar heb je net zoveel aan als het NRPS denk ik.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:54

American Indian horse registry is misschien ook een mogelijkheid.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:46

American Horse Registery heeft ook nog zo zijn speciale eisen...en heel gemeen gezegd: het is een van de vele Amerikaanse registries die bestaan uit pure marketing, en weinig toevoegen aan het paard zelf.
Op een papier kun je niet rijden. Wees blij met je papierloze paard, en geniet ervan.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:56

Cassidy schreef:
American Horse Registery heeft ook nog zo zijn speciale eisen...en heel gemeen gezegd: het is een van de vele Amerikaanse registries die bestaan uit pure marketing, en weinig toevoegen aan het paard zelf.
Op een papier kun je niet rijden. Wees blij met je papierloze paard, en geniet ervan.

Tja,...wingpearl vroeg om de mogelijkheden om een papier bij haar veulens te krijgen...........

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 20:34

oke,
Heel erg bedankt voor de reacties

Het is me wel duidelijk nu. Het wordt gewoon een sportpaardenpaspoortje. Dat is de eenvoudigste weg om de registratie voor elkaar te krijgen.

Natuurlijk ga ik heerlijk genieten van mijn papierloze paardjes. Ik heb ze gekocht om wie ze zijn, anders had ik wel een encelopedy gekocht als het om papier zou gaan........ hihihihihi