dit weekend , was ze doorman, baksleper, pionnen neerzetter, brug transporteur, trail parcours bouwer en afbreker, stal aanveger enz.....
Chantalleke
de .......zakken uit Beets en omstreken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jos schreef:de .......zakken uit Beets en omstreken

!! TOP Chantal!!
) of doe je dan mee?
, de veelzijdigheid van een vrijwilliger komt bij jou eens te meer naar boven !!! Toppie....

Mijn moeder moet werken dus kan niet met de paardjes komen.

* crazycactus schreef:Leuk toch Chantal, dat je eens op zo'n manier in het zonnetje gezet wordt. Vrijwilligerswerk wordt vaak over het hoofd gezien, maar het is heel belangrijk!!!
shellybelly schreef:Ik denk dat ik je maar nomineer voor vrijwilliger van het jaar binnen onze vereniging (DPHC)!![]()
!! Chantalleke schreef:@Rookie: Mevrouwtje Theelepel moet dat nou mijn nieuwe Boktaam worden. Want daar zou je over na denken

rookie schreef:Chantalleke schreef:@Rookie: Mevrouwtje Theelepel moet dat nou mijn nieuwe Boktaam worden. Want daar zou je over na denken
Nee, ik geloof het niet Vrouwtje Theelepel. Chantalleke is inmiddels een Nederlands bekend begrip dus uuuuhhhh...... we moesten het maar zo laten CHANTALLEKE!!!![]()
![]()
Als iemand Chantalleke roept kijk ik al om