[WN] beginner/amateur??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fique

beginner/amateur??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 14:06

ik rij nu al een tijdje beginners en de trail en hms gaan best wel goed. alleen mijn doel is reining en dat gaat wel steeds beter, maar nog niet goed genoeg.
inprincipe kan ik de trail en hms wel in de amateur uit gaan komen, maar nu hoor ik van verschillende kanten dat je tegenwoordig als je nog niet goed bent in de reining dat je dan wel de reining in de beginners mag blijven starten? ik kan hierover alleen niks vinden. dus weet een van jullie hoe dat nou precies zit?

Anoniem

Re: beginner/amateur??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:13

Dan neem je toch de G-status aan? Dan start je de Reining nog in de Beginners (tot je 7 punten hebt, dan MOET je over naar A of O) en dan kun je de rest gewoon A starten.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:16

BEGINNERS "G"
320. Ruiters ingedeeld in deze categorie zijn uitsluitend startgerechtigd in de onderdelen 101 en 211 t/m 239 (behoudens artikel 306) en dienen te starten op een eigen paard. Indien één of meer van deze onderdelen niet in het wedstrijdprogramma is opgenomen, zijn deelnemers in deze categorie startgerechtigd in hetzelfde onderdeel van de naast-hogere wel uitgeschreven klasse, echter volgens de reglementen die bij die klasse horen, en na toestemming van de organisator.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 16:55

sorry vind het wat onduidelijk, mag het nou wel of niet? en als het mag moet je het dan ergens melden?

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 17:09

Het mag, met de gevorderde beginnersstatus mag je in de beginners reining starten en de rest in de amateurklasse.