ach gut, wat een lief koppie...jammer dat hij er niet meer is, maar ja, ze hebben nou eenmaal niet het eeuwige leven... al zouden we dat soms wel willen
Little Peppy heeft een enorme invloed gehad in de cutting industrie maar ook via een aantal zonen in de reining industrie. Denk alleen maar eens aan bijvoorbeeld "Rooster" en "Grey Starlight" (helaas ook overleden) en zo nog een aantal anderen waardoor je veel PSB bloed in de reiners ziet verschijnen.
Hij had z'n leeftijd maar het blijft toch altijd zonde.....
Ik wist eerlijk gezegd niet dat deze mega-legende nog leefde *schaam*. 31 is een zeer respectabele leeftijd en wat mij betreft ook een teken van een paard met een goede gezondheid.
Mac, ik schaam me met je mee, ook ik wist niet dat hij nog in leven was. Hij heeft zijn stempel gedrukt op de Quarter Horse fokkerij, persoonlijk ben ik niet zo weg van paarden met hem in de bloedlijn. We hebben ook een paard op stal staan met PSB in de bloedlijn, en het hoofd lijkt er dan ook sprekend op.
Heel veel "legendes"zijn oud of oud geworden. In een jubileumuitgave van het aqhablad stond een keer een artikel met de 50 bekendste quarters met of hun leeftijd of hoe oud ze waren geworden. Ik vond het heel leuk om te zien dat ze met gemak ouder werden dan 20, met uitschieters naar over de 30.