Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er zou iemand langs komen om het verder af te maken... Bedoel je in 1 dag? Als dat het geval is, is die rondpen en de rest wel te verklaren ja... Zoiets kan je echt niet in 1 middagje doen... Veel te balangrijk om dat er even in te proppen helemaal als het op zo'n nare manier gaat. Hij moet er wel plezier in hebben en ook over 10 jaar nog met plezier lopen, toch? ango schreef:Verder had hij het er over dat het paard soms wel eens een ochtend geen eten moest krijgen of eens een halve dag aan de muur moest staan. Hier was ik niet zo gelukkig mee, ik vind dat van geen enkel respect getuigen tegenover het dier.

Cassidy schreef:Als er eten in de voerbak ligt heeft ze te wachten tot ik haar losmaak, want te snel eten of drinken na werk is ook niet goed (net als het omgekeerde) Ze leren heel geduldig te wachten tot je ze losmaakt.

Citaat:want te snel eten of drinken na werk is ook niet goed

Drinken is oke, heel graag zelfs. Er wordt af en toe zelfs van alles geprobeerd om een paard maar te laten drinken. En ook van binnen zit het anders dan bij ons, wij kunnen een klotsbuik krijgen maar een paard niet.
Alleen inderdaad oppassen met ijs(koud)water etc, gewoon koud water is geen probleem.