Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

XoNo schreef:Waarom zou hij gruwelijk gaan bokken als je er een westernzadel op legt? Nja, hoe wilde je het anders doen? Ik ben bang dat je hem er gewoon op moet leggen hoor
Nahjah in de bak dan
maar is het dan beter om eerst zeg maar gewoon zoals je normaal doet met een gewoon zadel mak maken.. Aan de longeer lijn enz enz. 
hehe ik probeer het eerst wel ff aan de longeerlijn hou nie zo van knop in me maag
Moet ik 2e singel der ook gewoon aanlaten? Smurfie schreef:Niet per se, die gebruik je voornamelijk bij de koeienonderdelen.Moet ik 2e singel der ook gewoon aanlaten?

Majo schreef:Als je paard heel erg gaat bokken als je er een westernzadel op legt, denk je dan niet dat je zadel gewoon niet past? En dat het pijn doet?
Smurfie schreef:Hij heb der al wel op gelegen.. Om te passen maar ik heb hem dus ook alleen maar gepast..
tja Mijn verwachtingen zijn dan dat ie dus gaat bokken maargoed gaat het van de week ff doen:D ff tjekkuh wat ie doet hehe
Hij heeft er dus al opgelegen??? En toen niks gedaan en ff later verwacht je dat hij gaat bokken????

hahah 
Ik heb alleen maar een weiland en ik heb er de ballen verstand niet van westernzadels.. Maar omdat ik heel veel buiten rij vind ik het heerlijk
en ik heb een paard die net 4 is dus je weet het niet..Ik rij hem ook gewoon met achtersingel nu en ik heb der absoluut geen problemen mee gelukkig