Waarom kom ik hier nou op.
Een moderator van voor 1900
hihi
, heeft eens uitgesproken dat het erg te waarderen zou zijn als trainers, eigenaren, uit de professionele en zakelijke hoek, ook meer op Bokt gingen mee schrijven. In de loop van de tijd, werken daar meerdere uit de gevraagde hoek aan mee, maar wat mijn opvalt is dat bepaalde irritaties daardoor aangewakkerd worden.Buiten het feit, of wij BV nou wel of niet goed bezig zijn, vraag ik mijn af, of de anders denkende, uit de gevraagde groep er überhaupt wat mee opschiet om tijd aan dit soort van forums te verdoen. Is er eigelijk een doel wat het zou kunnen billikken dat de gevraagde in een grotere hoeveelheid dan nu het geval is, zich zouden melden op Bokt.
Ik zelf denk dat dit een interessante topic zou kunnen zijn, maar ben er tevens bang voor, omdat ik de antwoorden al eigelijk kan inkoppen.
Dus ik bedoel dit niet in bestuurlijk opzicht, want dat doel is wel duidelijk, maar ik doel meer op het feit, dat ik geregeld hoor, oh ja maar die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat ik het gewoon maar op schrijven wat ik bedoel.
Ik voel mijn soms besmet hierop bokt, en daardoor bezwaard, omdat ik in een wat ruimer jasje leven kan.
Groetjes Peter.

stel je hier twee vragen;