Hallo,
Wat een hele leuke actie had moet worden, is meteen twee keer uitgevoerd, en wel voor de eerste keer en de laatste keer.
Het Award-zadel, krijgt geen vervolg omdat de nog-steeds-anonieme sponsor zich heeft terug getrokken.
Deze was door mij geregeld, omdat het idee van de niet-meer-anonieme sponsor hem wel aansprak.
De niet-meer-anonieme sponsor zou het verder regelen allemaal, nadat hem de helft van het genoemde bedrag overhandigd was, wat af kwam van de nog-steeds-anonieme sponsor. Silvia Schoenmaker, de winnares van dit zadel, heeft vervolgens ook nog een bijbetaling gedaan, zodat het zadel -waarvan de stemmers vonden dat zij dat verdiende- helemaal naar haar zin zou zijn.
De nog-steeds-anonieme sponsor heeft het volgende besloten:
Silvia Schoenmaker, krijgt het volledige bedrag € 2.500,00 plus de door haar gemaakte kosten, om het zadel naar haar zin te maken.
Als er nog ander kosten om de hoek komen kijken, worden deze ook vergoed door de nog-steeds-anonieme sponsor. Want die had begrepen dat er die dag een fotograaf voor niks heeft gestaan, omdat het zadel uitgereikt zou gaan worden.
De andere prijzen die genoemd zijn in het gehele verhaal, was een één mans actie van de niet-meer-anonieme sponsor, en daar wenst de anonieme sponsor niet voor op te draaien.
Deze zeer pijnlijke actie van de niet-meer-anonieme sponsor, heeft het voor elkaar gekregen dat ik de nog-steeds-anonieme sponsor nooit meer hoef te benaderen, voor een actie in onze mooie sport.
Ik reken mij dit zelf persoonlijk zeer zwaar aan, omdat ik deze nog-steeds-anonieme sponsor had aangegeven dat het wel goed zou zitten.
Zijn geld kwam voornamelijk terecht waar het nodig is, dus bied ik aan iedereen mijn excuses aan, dat ik het heb verprutst.
Vriendelijke Groeten Peter Vet.

, die mij niet in dank zijn afgenomen c.q. niet geloofd werden.
Triest dat het zo heeft moeten gaan
Voor de bekende sponsor (en dan zit ik echt op mijn handen)
Voor Sil dat het toch nog is opgelost (en hopelijk naar tevredenheid)
*