[WN] AwardZadel------------------------Dramazadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeterV

AwardZadel------------------------Dramazadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 11:18

Award-Zadel, Drama-zadel.

Hallo,

Wat een hele leuke actie had moet worden, is meteen twee keer uitgevoerd, en wel voor de eerste keer en de laatste keer.

Het Award-zadel, krijgt geen vervolg omdat de nog-steeds-anonieme sponsor zich heeft terug getrokken.
Deze was door mij geregeld, omdat het idee van de niet-meer-anonieme sponsor hem wel aansprak.
De niet-meer-anonieme sponsor zou het verder regelen allemaal, nadat hem de helft van het genoemde bedrag overhandigd was, wat af kwam van de nog-steeds-anonieme sponsor. Silvia Schoenmaker, de winnares van dit zadel, heeft vervolgens ook nog een bijbetaling gedaan, zodat het zadel -waarvan de stemmers vonden dat zij dat verdiende- helemaal naar haar zin zou zijn.

De nog-steeds-anonieme sponsor heeft het volgende besloten:
Silvia Schoenmaker, krijgt het volledige bedrag € 2.500,00 plus de door haar gemaakte kosten, om het zadel naar haar zin te maken.
Als er nog ander kosten om de hoek komen kijken, worden deze ook vergoed door de nog-steeds-anonieme sponsor. Want die had begrepen dat er die dag een fotograaf voor niks heeft gestaan, omdat het zadel uitgereikt zou gaan worden.

De andere prijzen die genoemd zijn in het gehele verhaal, was een één mans actie van de niet-meer-anonieme sponsor, en daar wenst de anonieme sponsor niet voor op te draaien.

Deze zeer pijnlijke actie van de niet-meer-anonieme sponsor, heeft het voor elkaar gekregen dat ik de nog-steeds-anonieme sponsor nooit meer hoef te benaderen, voor een actie in onze mooie sport.

Ik reken mij dit zelf persoonlijk zeer zwaar aan, omdat ik deze nog-steeds-anonieme sponsor had aangegeven dat het wel goed zou zitten. Zijn geld kwam voornamelijk terecht waar het nodig is, dus bied ik aan iedereen mijn excuses aan, dat ik het heb verprutst.

Vriendelijke Groeten Peter Vet.

Jac

Re: AwardZadel------------------------Dramazadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:25

Waarom wist ik dit toch vantevoren al.....
Een aardige meneer is het, die niet meer anonieme sponsor.
Helaas Peter, de insteek was goed!

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:29

Wat een ongelooflijk verhaal, maar ik denk dat iemand anders uiteindelijk zijn excuses zou moeten aanbieden???

(bovendien ook absoluut geen reklame voor de niet-meer-anonieme sponsor!!!)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:30

Wil dit zeggen dat de niet-anonime-sponsor met de noorderzon vertrokken is?
Ik snap het niet helemaal...ben blont (nou ja, grijs) aan het worden!!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:46

Ik snap ook niet precies wat er mis is gegaan, maar blijkbaar is er wat misgegaan?

Dan denk ik idd dat iemand anders moet uitleggen, of excuses moet aanbieden.

De nog-steeds-anonieme-sponsor snapt wellicht ook wel dat het aan de niet-meer-anonieme-sponsor ligt? Wel een tegenvaller zeg... jammer!

Wellicht wil de nog-steeds-anonieme-sponsor ooit weer een ander soortig iets sponsoren. Van wat ik begrepen heb, zijn sponsoren erg belangrijk, het zou zonde zijn dat er weer 1 afhaakt door een of andere domme actie van een individu....

Frayba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:59

PeterV schreef:
Deze zeer pijnlijke actie van de niet-meer-anonieme sponsor, heeft het voor elkaar gekregen dat ik de nog-steeds-anonieme sponsor nooit meer hoef te benaderen, voor een actie in onze mooie sport.

Erg spijtig, Peter. Maar ik hoop dat jij met je zakelijke- en juridische ervaringen bij gelegenheid toch nog in staat bent om tijdens een zakendiner deze nog-steeds-anonieme-sponsor in te laten zien dat het mislukken van deze aktie niets te maken heeft met onze mooie sport, maar alles met het niet nakomen van zakelijke overeenkomsten door de niet-meer-anonieme-sponsor. En dat de nog-steeds-anonieme-sponsor er wél op kan rekenen dat wanneer hij (sponsor-)zaken doet met de vereniging(en) of de federatie dat afspraken dan wél nagekomen worden...

Maar aangezien de niet-meer-anonieme-sponsor niet meer anoniem is, ben ik wel benieuwd naar zíjn kant van het verhaal, want die is er natuurlijk ook. Rinus??

Groeten,

Chris.

PS: ik hoop niet dat de WRAN na klachten over de misstanden op "wilde wedstrijden" nu ook de schuld krijgt van de missers bij "wilde sponsoringen"...

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 12:05

Niet te vatten, eerst al met de eer willen strijken, terwijl hij waarschijnlijk al niet veel meer zou sponsoren dan z'n brutomarge en het hem weinig of niets zou kosten en een leuke reklame op zou leveren en dan zo'n streek leveren

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 12:14

Ik wilde hier maar niet meer te veel woorden aan vuil maken, ik heb in het verleden al genoeg opmerkingen geplaats Afbeelding , die mij niet in dank zijn afgenomen c.q. niet geloofd werden.

Triest dat het zo heeft moeten gaan
Voor de bekende sponsor (en dan zit ik echt op mijn handen)
Voor Roel omdat hij buiten de boot valt
Voor Sil dat het toch nog is opgelost (en hopelijk naar tevredenheid)
Voor Peter zijn kennis om het zo af te handelen.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 12:46

Jammer dat BertjeB toch gelijk heeft gekregen

jip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 12:50

Ik heb helaas ook een niet-zo-leuke sponsor ervaring met de niet-meer-anonieme sponsor. Jammer dat het dus wéér de mist in gegaan is.
Maar top dat de anonieme sponsor het zo afhandelt

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 13:12

Dat is waar, een compliment voor de anonieme sponsor is wel op zijn plaats

BertjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 13:50

Ludo schreef:

Ja Ja BertjeB is zo verkeerd nog niet misschien soms hard maar heb de klok heus wel horen luiden in western land en weet dus ook waar de klepel hangt

Alleen jammer om op deze manier toch iets gelijk te krijgen

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 13:55

Niets persoonlijks hoor BertjeB, maar ik had je in dit geval het gelijk niet gegund, maarja, jij had ook liever niet je gelijk gekregen.

Wel een paar dikke duimen voor de anonieme sponsor

=^.,.^=

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 14:08

Ik wil nog wel wat meer info gegeven.

Na een aantal belletjes van mijn zijde, zou hij het afhandelen. Inmiddels hebben wij een zadelmaker in de familie die mijn heeft aangegeven dat een zadel maken, zo’n week tot andere halve week in beslag neemt.
Daarna ben ik gaan rekenen, hoelang dit zadel al uit staat, en ben vervolgens weer gaan bellen.
Telefoon gaat gewoon over, en ondanks inspreken op het antwoord apparaat, wordt er niet terug gebeld.
Na een mail sturen, krijg ik contact met een ander persoon die aangeeft dat hij is geopereerd aan zijn ogen, en elders aan het herstellen is.
Naar om te horen natuurlijk, dus ik verzoek per mail om dit onder zijn aandacht te brengen, en aan te geven in hoe en wat.
Daarna nog een mail gestuurd, krijg niks meer retour.
Weer gebeld, en in gesproken, wordt niet op gereageerd.
Weer gebeld enz. en nu zijn wij een half jaar verder.

Het zadel is in het leven geroepen door een aantal bevlogen mensen, die daar aan hebben mee gewerkt. Veel kritiek is er geweest, maar allen dachten wij iets leuks verzonnen te hebben, wat zeker een navolging verdiende.

Natuurlijk kunnen er zaken als dit tussendoor gebeuren, ik hoop ook dat het goed komt met zijn ogen, maar vraag mijn af wat dat met zijn vingers en of oren te maken heeft.

De anonieme sponsor, heeft het netjes willen afhandelen. Een belletje of een mail was genoeg geweest om elders een zadel voor de winnares in te kopen, waarna het voor de rest binnenskamers had opgelost kunnen worden.

Het zit niet in onze aard om met een honkbal knuppel getooid bij iemand op het tuin pad het één en ander af te dwingen, daar schiet niemand wat mee op.
Dus help ik een handje mee aan zijn commerciële omslag die er gemaakt werd, omdat eigelijk beide sponsors anoniem zouden blijven.

Het zal hem sieren om als nog bakzeil te halen in dit topic, en te gaan regelen wat hij zou regelen. Via Bokt kwam dit zadel af van anonieme sponsors, dus Bokt heeft ook het recht om te weten, althans de gebruikers daarop, dat betrouwbaarheid gewaarborgd is, als er dit soort van spontane acties op gehouden worden.

Dus mijn inzien kan hier geen vereniging, de dupe van worden, en Bokt dus ook niet.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:10

BertjeB schreef:
Ludo schreef:

Ja Ja BertjeB is zo verkeerd nog niet misschien soms hard maar heb de klok heus wel horen luiden in western land en weet dus ook waar de klepel hangt

Alleen jammer om op deze manier toch iets gelijk te krijgen

Grappig dat BertjeB al een hele tijd geleden voor het laatst online was geweest en er nu als de kippen bij is.
Schaduwaccount

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 14:24

Frayba schreef:
En dat de nog-steeds-anonieme-sponsor er wél op kan rekenen dat wanneer hij (sponsor-)zaken doet met de
vereniging(en)
of de federatie dat afspraken dan wél nagekomen worden...

Chris, dit zadel is aangeboden om onder een vlag van een organisatie te organiseren.
Er wordt over nagedacht, is mijn ten oren gekomen.
Dus als er wat meegedaan gaat worden, zal ik het zeker onder zijn ogen brengen.

Peter

sablou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:43

PeterV
Wij hebben je een PB'tje gezonden.
....als je je ooit nog eens aan zoiets wil wagen...

MVG Louis

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:44

Zijn we meteen van dat 'anonieme' af

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:17

*Gaat met Sugarmiss mee *
sablou schreef:
PeterV
Wij hebben je een PB'tje gezonden.
....als je je ooit nog eens aan zoiets wil wagen...
MVG Louis

...Dan...???

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:24

wat een toestand.... als bertjeB nou even zegt wie die is...

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:56

Jammer dat dit geen vervolg krijgt.
Wat ik er van begrijp (verbeter me aub als ik blont doe):
De anonieme sponsor gedraagt zich keurig netjes, jammer dat hij anoniem blijft want dit is alleen maar positieve reclame voor hem of haarzelf.
De niet meer anonieme sponsor maakt een bar slechte beurt, of dit nog recht te praten/schrijven valt?
PeterV maakt ondanks alle drama ook een hele goede beurt.
Mijns inziens twee plussen en een min, blijft toch een plus voor de westernsport. Zeker gezien de opzet van de award, een fijne trainer te belonen en onze sport positief onder de aandacht te brengen....

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 16:01

Sugarmiss schreef:

Je blijft het proberen hè

Lieve Sugar,
Ik ben het niet!
Maar ik ken hem wel!
En dat wil ik graag zo houden.
Het maakt mijn niet uit wie het geeft, het idee er achter blijft een leuk idee.
Natuurlijk moet er anders mee omgegaan worden, ik probeer daar ook aan te werken.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 16:11

PeterV schreef:
Het zadel is in het leven geroepen door een aantal bevlogen mensen, die daar aan hebben mee gewerkt. Veel kritiek is er geweest, maar allen dachten wij iets leuks verzonnen te hebben, wat zeker een navolging verdiende.

Misschien dat de kritiek niet op de actie op zich bedoeld was, want dat is een geweldig initiatief, maar meer richting de niet-meer-anonieme sponsor. Door minder prettige ervaringen in deze, vanaf mijn kant in ieder geval wel.

PeterV petje af voor jou en de nog-steeds-anonieme sponsor voor deze oplossing. Het siert jullie beide bijzonder!!!

Ik neem aan dat de niet-meer-anonieme sponsor nog wel iets van zich laat horen...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 16:24

Sugarmiss schreef:

PeterV schreef:
Je blijft het proberen hè.

Heel eerlijk.. ik doelde op Sablou
Overigens een keus waar ik wel achter kan staan. Dus mocht er ooit iets in die richting gaan gebeuren, mijn 'zegen' heb je

Zeker als dat onder auspiciën gaat van een bekende organisatie met vooraf duidelijke richtlijnen gebaseerd op een wel doordacht geheel.
De 'stemmenteller*' zit al binnen jullie gelederen, dus ook dat zit wel goed.
* Die overigens ook nog een verdient voor alle tijd die daar toen in is gaan zitten.

Monnik schreef:
Ik neem aan dat de niet-meer-anonieme sponsor nog wel iets van zich laat horen...
Dat mag ik hopen... al moet hij wel met een héél goed verhaal komen (bij voorkeur nog met waarheid ook). Al vrees ik dat het voor zijn 'commerciële omslag' nu al te laat is

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 16:56

Mmmmmm, inmiddels was ik ook al op de hoogte van de handel en wandel van de niet-anonieme-sponsor en moet eerlijk bekennen dat ik best wel geschokt ben dat dit soort dingen gebeuren!

PeterV, een absoluut compliment aan jouw zijde en Sugarmiss voor het nooit uit laten gaan van het vuur

Ach en wie BertjeB is....... Dat laten we maar even in het midden.....
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.