[WN] Het is officieel: Ik heb een ander paard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Het is officieel: Ik heb een ander paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 17:36

Sommige mensen weten al van zijn bestaan, maar nog niet iedereen. Ik heb al 1 WRAN showtje met hem gereden, vandaar dat sommige mensen hem al kennen.

Vandaag, na een tijdje strubbelingen gehad te hebben met zijn registratie bij de APHA, kwam het verlossende antwoord: HIJ IS GEREGISTREERD! Haha!

Het is een 5 jarige chestnut tobiano ruin, met de naam: MUST BE THE MOVES Pling Het is een halfbroer van mijn vorige paardje, Buddy. Zelfde vader. Heel toevallig kwam ik hem tegen en was meteen weg van hem! Hij is 1.58m groot en kan heerlijk pleasuren en hunteren.

Monique1 van Bokt was zijn vorige eigenaresse Lachen

Inmiddels is hij al iets veranderd in bespiering:

Afbeelding

We noemen hem Stip (hoe kan dat nou Tong uitsteken). Die naam had hij al toen hij bij ons kwam, dus hebben we die maar gehouden, ook al vinden we hem bij nader inzien niet zo heel leuk *LOL* We zijn er nu al aan gewend!

Dus, puntje bij paaltje kan ik eind juli TOCH starten, gewoon in de Paintklasses! Haha! En even heel trots: zijn registratienummer: 00823943 Haha!

crazycactus

Re: Het is officieel: Ik heb een ander paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:42

Heel mooi paardje, idd hier op de foto wat magertjes in de spieren maar ja dat is met hard werken te verhelpen. Hartelijk gefelicipaard!!!!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:45

Xono van harte gefeliciteerd! Leuk paard. En spieren komen vanzelf wel Lachen

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:53

Van harte gefeliciteerd Lachen Ziet er leuk uit.
Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, was buddy niet geschikt voor hetgeen je graag wilt?

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:53

Van harte gefeliciteerd! Mooi paardje! Veel succes met wedstrijden en veel plezier met hem!!
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom heb je je vorige paard eigenlijk verkocht?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 18:12

Ten eerste is dit paard veel meer geschikt voor wat ik ermee wil (hunter/pleasure). Buddy vond het toch erg moeilijk. Ik voelde me elke keer weer schuldig, omdat ik het gevoel had dat ik teveel van hem vroeg. Buddy is gewoon erg zwaar (sinds ik bij Sake en Sylva sta, is hij denk ik 200kg aangekomen en nee, niet (alleen Schijnheilig ) vet Haha! ) en had het wat moeilijk met bepaalde dingen. Bovendien had ik téveel een band met Buddy. Ik vond dingen veel te snel zielig voor hem. Bovendien sloeg de vonk over bij stip (en goed ook, ben er de tweede keer meteen afgevallen *LOL* ).

Buddy had best nog wel verder kunnen komen dan waar ik hem had, maar ik liep nu eenmaal tegen deze aan Haha! Toen er superlieve mensen voor hem kwamen (en hem dus ook hebben gekocht), was ik er helemaal klaar mee. Hij kreeg een supergoed tehuis. Ik had bij Buddy altijd het stomme idee dat hij alleen bij mij gelukkig was. Toen die mensen kwamen en hem reden en met hem ompielden op de wasplaats, zag ik dat hij ergens anders ook heel gelukkig, al dan niet nog gelukkiger kon worden. Lachen Die mensen kunnen nu weer van hem leren, dus al met al ben ik erg blij met hoe het gegaan is. Die mensen hebben hun droompaard en ik heb de mijne Haha!

Op die foto hadden we Stip nog niet zo lang op stal. Die hebben we toen met die hevige sneeuwval gemaakt (nja, je ziet het liggen achter hem Tong uitsteken). Inmiddels zit hij wat beter in de spieren Knipoog Het zal nooit een mega tank worden, maar dat is de bedoeling ook niet. Hij is slank en elegant en beweegt ook zo. Dat is ook de reden waarvoor ik hem gekocht heb, hence the name: MUST BE THE MOVES Haha! Ik zie er gewoon een goed wedstrijdpaard in. Op zijn eerste showtje (WRAN C in Zeijen), werden we meteen 1e geplaatst in de amateur pleasure. Hij deed het zo netjes en het is gewoon een plaatje om te zien!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 18:22

gefeliciteerd Colin!!! is het toch gelukt!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 18:23

Hè hè eindelijk officieel Knipoog

Vee succes en plezier met hem Lachen

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 18:57

Hee gefeliciteerd. Mooi paard. Ik hoop dat je veel plezier met hem krijgt.
Succes.

Groetjes marja en Shadow

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:02

Veel plezier met hem!
Alleen zie ik het bijzondere in je registratienummer niet....ben vast blond....?)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 19:12

Haha! Het feit dat het registratienummer er is, dat is het bijzondere *LOL*

Er ontbrak een handtekening van de eigenaar van de merrie (de fokker dus). Maar die is dus helaas overleden. We moesten er dus achterkomen van wie die merrie nu zou zijn. Er moest een overlijdensakte naar de APHA samen met iets waarop stond dat degene die nu eigenaar is van de merrie, ook daadwerkelijk de merrie geërfd heeft. En daar dan OOK nog een handtekening van Tong uitsteken

Was dus een hele opgave allemaal. Zeker omdit dit alles zich in Belgïe heeft afgespeeld. Communicatie verliep af en toe wat stroef, maar ik ben de erfgenaam van de fokker enorm dankbaar dat ze dit allemaal voor mij heeft willen doen! Lovers Nu kan ik hem lekker bij de Paints gaan showen!

Sassy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:15

Gefeliciteerd Lachen
Stippie is een fijn paardje Lachen
Veel plezier samen en mooie naam
voor de registratie ook.
Geef m maar een knuffel en worteltje
van mij, groetjes Wendy

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:23

Jippie!!!!!!!! Veel plezier met Stippie!! Haha! Knipoog

Ben heel benieuwd naar update foto's van Stip Xono! Het is toch wat, ieders paard staat op Bokt met jouw fotokunsten en je eigen Stip niet Clown

Kom Kom.....maak ons ook blij Pling

En zijn officiële naam.... OK dan!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 19:30

Ja, het is verschrikkelijk, maar zijn registratiefoto's zijn de enige foto's die ik van hem heb Haha! Ohja, en wat foto's van de wedstrijd, maar daar zitten niet zo heel veel goede foto's bij eigenlijk. Scheve mond

Maargoed, eind juli kom ik naar Panningen toe. Voor de open halter aged geldings, hunter en pleasure junior. Lachen

Hier nog een hoofdfotootje Haha!

Afbeelding
Sylva staat er naast, heb haar even onherkenbaar gemaakt, voor het geval ze niet leuk vindt met haar hoofd in dit topic te staan Tong uitsteken Gaat tenslotte om het supergave paardje wat erop staat Tong uitsteken

Ik ben ook zo blij met de naam! Hij zou eerst Thirstys Peppy War gaan heten Misselijk Vind ik helemaal niets! Beetje reining...wat negatieve bijklank. Toen sprak ik Corine en zei ze dat ik moest bellen om het te laten wijzigen! Dat is gelukt! Go jij! Go jij!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:47

Gefeliciteerd Colin!! Geweldig dat alles zo heerlijk op z'n plek valt voor Bud en jou... Leuk paard hoor, ben érg benieuwd hoe hij 'life' is... Leuk koppie heeft'ie in ieder geval wel!

En Stip... ach, in wezen heet Dot ook zo...what's in a name... als'ie er naar luisterd is het toch goed. En luisterd 'ie er niet naar, dan kun je't net zo makkelijk veranderen...
Had het zelfde met m'n shet, die heette al Wakkie toen ik hem kreeg. Vond het géén naam, maar hij luisterde er zo goed naar dat ik het zo gelaten heb, en nu hóórt die naam gewoon bij hem...

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:50

gefeliciteerd met je nieuwe paard,alweer vlekken,he! (en stippels!).
mooie paint,mooie naam!
Ik kom jullie wel bekijken in Panningen!
..ook namens Jessiejanes.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:10

XoNo schreef:
Het is een 5 jarige chestnut tobiano ruin, met de naam: MUST BE THE MOVES Pling

Gefeliciteerd, eindelijk geregistreerd! En wat een ontzettend gave naam zeg! Ik ben benieuwd wat de toekomst mag brengen voor jou en Stip, het is in ieder geval een erg leuk ding.

En nu showen met die hap! Ik zie je in Panningen Doei!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:17

Wauw! Een vlekjespaard! DIe hebben bij mij altijd al voorrang. Gefeliciteerd hoor!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:41

YEAHHHHH!!!

Ik ben heel blij voor je!! En die naam...................... tja, je weet al wat ik ervan vind, hij is helemaal ge-wel-dig!!

Ook ik snap niet dat je de tijd nog niet vrij hebt kunnen maken om van je eigen paard mooie foto's te maken terwijl je half de bokt paarden al wel op de foto gezet hebt Knipoog ! (ja, ik overdrijf...)

In elk geval heel veel plezier met hem!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 20:51

Dankjullie wel Haha! Ik ben er zo verschrikkelijk blij mee! Haha!

Ja, het is verschrikkelijk dat ik nog geen foto's van hem heb gemaakt Bloos Ik weet ook zo gauw niet wanneer die komen. Sowiezo maken we heel wat fotootjes in Panningen volgende maand natuurlijk Lachen Reken maar dat ik kom! Haha! Al is het alleen voor de halter. *LOL* Ik ben heel benieuwd hoe hij het doet. Een echt halterpaard is het niet, maargoed, is goed voor zijn ervaring Lachen

Zijn naam is gaaf hè? Haha! Nogmaals bedankt Corine dat je me erop gewezen hebt, anders had hij nu dus een hele stomme naam gehad Tong uitsteken (sorry Monique Haha!)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:00

Hey gefeliciteerd!! Wat een gave kop heeft ie!
En de naam is helemaal super! Ja

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:17

Hey Colin! Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!

Enneuh...Succes met het trainen/uitbrengen he?!

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:27

GEFELICIPAARD !!!! Mooi dat je het zo allemaal heb kunnen oplossen !

Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aanwinst !!

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:42

Dude is ook blij ,weer een geregistreerde zoon bij ,gefeliciteerd met `stippy`ik heb eindelijk een digi nu nog uitzoeken hoe ik de fotos er op krijg.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:54

Heb je die in Zeijen gestart? Ik dacht al... Xono weer een paint? Haha!
Gefeliciteerd in ieder geval!! Ja