Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Elles schreef:En wat zegt de organisatie hiervan?
) Citaat:Kun je niet gewoon doen wat de rest doet? Als iedereen in galop aanspringt, doe jij dat ook?
Maar aangezien ik dan fractie van seconde later ben maakt dat vaak wel iets uit. *zeker met stoppen heb ik gemerkt tijdens de traningen als ik even niet oplette
*

)
Ik zie het probleem er niet echt van in
XoNo schreef:Wat raar dat niemand je gebaren mag gevenIk zie het probleem er niet echt van in

MoonChloe schreef:Tja, helaas wel. Maar dan zou ik ze nog niet echt heel erg stom zijn. Misschien weten ze niet echt genoeg over hoe doof zijn in elkaar zit.
Wat wij lekker wel weten

In Sint Michielsgestel.
*waarom werk je daar niet meer, (heeft bezuiningen daarbij een rol gespeeld? )* MoonChloe schreef:Ja Viataal ken ik welIn Sint Michielsgestel.
Idd wel jammer, maar je kan het altijd nog leren*waarom werk je daar niet meer, (heeft bezuiningen daarbij een rol gespeeld? )*

Schijt aan wat de organisatie vindt. Maar hoe had jij het in gedachten dan? Iemand middenin de bak die je in de gaten kunt houden en jou doorgeeft wanneer je moet stappen, draven, galopperen en van hand moet veranderen?

Elles schreef:In plaats van op je stalgenoot let, kun je dan niet gewoon de jury (schrijver) in de gaten houden, als die met gebaren de gangen aan de omroeper doorgeeft? Dat scheelt een hoop gedoe...
Ik zie het bijna altijd, omdat ik de jury altijd wel goed in de gaten houd. Misschien is dat een idee inderdaad.
Ik heb inderdaad weleens gehoord dat bij het verlies van het ene zintuig, andere zintuigen stukken beter gaan werken

Elles schreef:je ziet trouwens de jury ook handgebaren maken naar de omroep (1, 2, of 3 vingers omhoog voor stap, draf en galop). Heb je daar wat aan? Alleen de reverse is nog wat lastig dan...