[WN] Kben blij!! & Westernmanege

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

djerada

Kben blij!! & Westernmanege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 19:45

Halloooo!! Lachen
Ik heb dus 5 verzorgpony's, waarvan ook een arabiertje van ongeveer 5 1/2 jaar, die ingereden gaat worden als western!!! Ze heeft een heel mooi westernzadel en westernhoofdstelletje waar al mee gereden word, en gisteren (dinsdag) mocht ik met het 'westernsetje' Haha! buitenrijden!! Echt superstoer!
DAT was al geweldig, later kwam de eigenaar erbij staan. En zij kwam toen met het super nieuws dat als ik wou, haar mocht dingen aanleren en oefenen met western!! En als ik het ook goed kan en het samen goed gaat, mogen we een westernwedstrijd rijden!! Pling Haha! Knipoog Ik vind dat zoooo leuk he? Lachen Echt gaaf!

Maar tja, nu is dat wel zo super, maar nu kom ik daar nooit bij vanwege ik alleen engels kan rijden. Weleens eerder in een westernzadel gezeten enzo, hoor. Maar ik 'kan' die stijl nog niet echt goed. Toevallig is daar ook iemand die mij wil helpen daarbij, die zit ook hier op Bokt. Alvast even bij deze: Dankje Tessa, voor je hulp alvast! Lachen

Maar ik zou nu ook nog wel westernlessen willen volgen. Aangezien ik in Almere woon en hoorde dat hier in de buurt geen manege is waar ze westernlessen geven, welke dan wel bij mij in de buurt????
Er is er een hele goede in Amsterdam, maar me mams vind dat te ver
Boos! Als ik er eentje vind in dew buurt, kan het misschien wel doorgaan.

Dus, Kennen jullie een goede manege waar ze westernlessen geven die niet te ver weg is voor mij? Het liefst in Flevoland ofzo!

ThnQ! Kus YerrY!

djerada

Re: Kben blij!! & Westernmanege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 19:47

Oo wacht! Ik zie die link al! Eentje in lelystad gevonden! Lachen
Maar tips en reactie's zijn nog wel welkom!!
Is die manege goed?? Is er een site van? Van die manege in Lelystad?

Kuss YerrY