Na dit heftige topic ben ik bijna verplicht om jullie op de hoogte te houden van het wel en wee met Jill. Ik ben nu 2 keer bij haar geweest, en ik heb nog nooit zo'n raar paardje meegemaakt! Om een lang verhaal kort te maken; Ik laat haar in de round pen aan een longeerlijn lopen, wanneer 1 van de andere pony's iets geks doen, staat ze 5 minuten achter elkaar keihard te steigeren. Ik heb geen stem of kracht of wat dan ook gebruikt! Het is echt onvoorstelbaar gewoon! Aangezien ik daar in the middle of nowhere aan t werk ben, vind ik dit niet echt veilig. Dus heb ik de eigenaresse een uitgebreide mail gestuurd met daarin het hele verhaal. Heb haar dus verteld dat ik alleen verder ga met Jill als ik een andere (rustigere) ruimte tot mn beschikking krijgt. Mensen op mn manege vroegen zich ook af waarom Jill niet op de manege komt staan.
En dan nog iets. Deze week word Jill geinsemineerd... Is dat niet een klein beetje boel raar!? Een paard kan toch niet volledig beleerd en drachtig tegelijk worden/zijn!
Ik weet echt ff niet meer wat ik hiermee aan moet. Ik heb het gevoel dat die mensen mij als een onozel gansje zien, die alles voor hun doet. Maar dat is dus niet zo.
Jill is echt een schat als ze gewoon in het weiland staat, maar zodra ik de longeerlijn aanklik is het gebeurt..
Please, tell me what 2 do!
Laatst bijgewerkt door Elles op 14-06-05 07:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Kleur- en vetcodes verwijderd