Francis schreef:En ik ben het met je eens dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen partikulier en commercieel, maar ik heb nog steeds geen antwoord waarom mijn bericht als commercieel aangemerkt wordt, (ik had em braaf bij EA-TK gezet met alleen een linkje hier naar toe, geen bericht hier op Western geplaatst)
Hmmm, sorry. Ik weet dit niet. Misschien weet Anya dit ( Anya ? )
In principe is de regel van met link of zonder link verplaatsen geboren door het vele posten van commercielen als ik het goed heb begrepen. In principe zou je kunnen kiezen voor alles verplaatsen zonder link of alles verplaatsen met link. Dat haalt het verschil weg en het maakt dan in mijn ogen ook niet zoveel uit of het nu naar EA-CO of EA-TK linkt (of zie ik dit verkeerd)
piggeljay schreef:vaak is het mij ook onduidelijk hoe ik iets op de site moet zetten, heb ik een clinic waar ik de prijzen bij zet krijg ik een berichtje dat ik dat niet mag doen en dat het verwijdert wordt,
Dit is onjuist. Zoals je weet mogen clinics altijd. Dit is juist zo aangepast
omdat jij me een pb stuurde dat het raar was dat een commerciele clinic niet mocht en een niet-commerciele wel.
Om dat onderscheidt op te heffen en een clinic en vele gevallen (semi)commercieel is mogen alle clinics nu.
Citaat:
is het geen mogelijkheid dat er voor het western gebeuren van stallen een eigen commerceel rubriek komt, want vaak als je iets daar neer zet is het 1 dag daarna al verdwenen naar pag 2 of 3 omdat er zoveel wordt aan geboden je eigenlijk direct helemaal weg valt met je advertentie.
In principe kan dat. Maar ik vind wel dat bokt niet als gratis advertentie-site zou moeten dienen. En dat is het nu wel een beetje en met dit idee wordt het dat nog meer.