[WN] Westernstal omgeving zwolle

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kukkie

Westernstal omgeving zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:29

Hai allemaal,

Ik heb een vraagje. Voor mijn deeltijd opleiding (journalistiek) moet ik van maandag 4 juli tot en met vrijdag 8 juli een praktijkweek op school volgen. Ik moet dan elke dag aanwezig zijn. Omdat ik in Noord-Holland woon en er heel veel mensen gebruik willen maken van de snelweg, is dat bijna niet te doen. Nu zoek ik een soort logeeradres, waar ik bijvoorbeeld mijn tentje op mag zetten, in de buurt van zwolle. En het lijtk me erg leuk om dat tentje op te zetten bij een westernstal, zodat ik in de middag/avonduren nog wat op kan steken van mensen die dan rijden of trainen. Weet iemand misschien een leuk adres?

Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Westernstal omgeving zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:17

Jammer dat het precies in mijn vakantie is, anders had je hier gerust op de logeerkamer gemogen. Er zitten wel meer Bokkers hier in de buurt, dus kom op jongens, wie heeft er een logeerkamer (en 's avonds een zadel Tong uitsteken ) over?

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 22:49

Ow, nog wat anders... je zal geen last van me hebben en een vergoeding hoort er natuurlijk bij!

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 07:00

In Zorgvlied zit een westernmanege op camping Groot Bartje. Het is een eindje van Zwolle af, maar minder ver dan Noord-Holland. Misschien is dat iets?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:19