[WN] Paypal betalingen op ebay

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

judith

Paypal betalingen op ebay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 15:58

wie kan me hiermee helpen? Ik heb het al eens eerder gevraagd maar kom er nog steeds niet uit...

Ik heb iets gekocht op ebay en wil dat betalen via paypal... Nou heb ik heen creditcard, dus heb ik geld overgemaakt van mijn eigen rekening naar miojn account bij de american bank en dat staat dus op mijn paypal account.. maar als ik nu op "NU BETALEN" klik bij het object moet ik uiteindelijk in paypal steeds een creditcard nummer enzo invoeren, maar die heb ik dus niet.. en ik kom ook maar niet verder in het menu Boos! Wie weet hoe dit kan en wat ik moet doen????

crazycactus

Re: Paypal betalingen op ebay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 17:45

Dan is of je geld nog niet in je paypalaccount of het bedrag is hoger dan wat er op je account staat. Heb je al in de account gekeken of een mailtje gekregen dat het geld binnen is?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 17:47

Je kunt ook direct vanaf je PP-account betalen, dus buiten Ebay om.
Je hebt dan wel het emailadres van de ontvanger nodig en persoonlijk zou ik er de link naar de veiling bij doen.
En natuurlijk moet er dan genoeg op staan Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 20:00

Sugarmiss schreef:
Je kunt ook direct vanaf je PP-account betalen, dus buiten Ebay om.
Je hebt dan wel het emailadres van de ontvanger nodig en persoonlijk zou ik er de link naar de veiling bij doen.
En natuurlijk moet er dan genoeg op staan Lachen

Dus niet de link volgen van "nu betalen", want dan blijft hij om cc card nummer vragen.
Been there, done that.