[WN] western stables hazerswouden.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

phoenix4ever

western stables hazerswouden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 14:29

weet iemand of die nog bestaan? Ik had gehoort dat ze weg waren, maar ik zie ze op internet wel overal vermeld staan.

liefs,

heleen.

Walters

Re: western stables hazerswouden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:10

Hoi .....

Nee de Western stables in hazerswoude bestaat al een paar jaar niet meer............ de fam. van der Hoeven zijn toendertijd naar de kalverhoek verhuisd.

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:41

Ik dacht dat de stal wel nog bestond, maar alleen onder een andere naam.
Maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker, want ik ben er niet meer geweest.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 17:46

thanx Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:57

Heleen, voor jou is de dichtsbijzijnde westernstal nu die van Melanie v. Remundt, aan de Gnephoek in Alphen. Heet Lone Star Westernstable, en Jan Trel geeft daar les. Die ken je nog wel vanuit Hazerswoude vroeger. Leuke stal trouwens.

Groetjes, Sonja.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 11:19

ja ik ken die stal. maaike staat er, maar ik vind ze zo lomp daar Boos! ik zie ze constant trekken in de mond en schoppen, dus dat is denk minder goed voor mij

liefs,

heleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:01

Het is voor mij twee jaar geleden dat ik er geweest ben, maar toen ging het daar prima. Mel startte trouwens pas nog hier in de buurt met haar merrie, en ook dat zag er weer prima uit.
Jammer. Misschien heb je een verkeerd moment getroffen. Of is het achteruit gegaan. Kan er niks over zeggen zonder het gezien te hebben.

Ik heb er een paar weken gestaan voor we naar Overijssel verhuisden, en ik heb het er erg leuk gehad. Onze paarden ook trouwens, die knapten er zienderogen op.

WTLFJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:27

Kom anders maar gerust een keer bij ons kijken.
We zitten in Aarlanderveen.

[edit]link verwijdert[/edit]

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:19

phoenix4ever schreef:
ja ik ken die stal. maaike staat er, maar ik vind ze zo lomp daar Boos! ik zie ze constant trekken in de mond en schoppen, dus dat is denk minder goed voor mij

liefs,

heleen.

Ik vind jou ook lomp!!

Hoe is het nou om dat te lezen Heleen?
Ik ken jou niet, heb nog nooit met je gepraat en toch schrijf ik dat je lomp bent want dat doe jij ook bij mij.

De stal waar ik les geeft is goed voor de paarden, de paarden hebben geen opengetrokken monden, nog beschadigde flanken. De ruiters presteren goed op de westrijden, zij weten zich goed te gedragen, er zijn geen klachten over.

Wanneer je echter behoort tot de catagorie ruiters die z'n paard nagevelijk maakt door een snoepje op de knie te leggen zodat het paard hem eraf kan pakken, dan hoor je niet op de Lone Star westernstables thuis, maar dan had je ook niet thuisgehoord bij de Western Satbles Hazerswoude want daar was ik de compagnon van Leo vd Hoeven.

Misschien is het beter om je in het vervolg wat genuanceerder uit te drukken in plaats van een stal ten onrechte in een slecht daglicht te plaatsen.

jip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:27

Phoenix4ever heeft zo te lezen de info niet van horen zeggen maar van zichzelf. Er wordt ook in de 'ik' vorm geschreven ( mening ). Dit is imo dus gewoon vrijheid van meningsuiting. En blijkbaar is het een andere mening dan die van jezelf.
Dus in hoeverre is het ten onrechte?
Goed en fout paardrijden komt overal voor, dus misschien was phoenix4ever net op een verkeerd moment.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:49

Het is inderdaad vrijheid van meningsuiting. Als iemand zich niet thuis voelt op een stal mag je dat toch best zeggen? Wat voor reden dan ook? Het is dan meer aan de lezer wat die met deze informatie doet.

Ik ken ook ruiters die zichzelf uitermate vriendelijk vinden, maar die ik niet in 10 meter afstand van mn paard wil hebben. En ernaar kijken vind ik ook niet fijn.

Lone Star ken ik niet, maar wie weet verandert dat binnenkort, het is in de buurt! Ik ga er zeker een keer een kijkje nemen. Ben benieuwd.
Heb je daar uitrijmogelijkheden eigenlijk?

slootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:56

Citaat:
Goed en fout paardrijden komt overal voor, dus misschien was phoenix4ever net op een verkeerd moment

Hiermee lijkt het alsof je vind dat Phoenix4ever over de kennis en kunde beschikt om hier een oordeel over te vellen.
Ik heb daar persoonlijk altijd een beetje moeite mee en zal niet gauw zo'n oordeel over een stal of een persoon uitspreken.

slootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:59

[quote]Ik ken ook ruiters die zichzelf uitermate vriendelijk vinden, maar die ik niet in 10 meter afstand van mn paard wil hebben. En ernaar kijken vind ik ook niet fijn.[quote]

Dat bedoelde ik eigenlijk ook Clown

jip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:03

De kasten zijn weer hoog vandaag Haha!

En ja, ik ben van mening dat iedereen zijn/haar eigen oordeel over iets kan hebben. Daar is weinig kennis en/of kunde voor nodig.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:05

Oh, ik oordeel wel vrij makkelijk hoor, geen moeite mee Haha!

Trouwens, waarom moet je ergens verstand van hebben om te kunnen oordelen? Ik weet heel goed welke auto's ik mooi vind, maar ik heb er van geen kanten verstand van.
Zo weet ik ook welke films ik leuk vind, en ik ben geen regisseur.

Dus als iemands rijstijl mij niet aanspreekt, mag ik dat best vinden, of ik er nu wel of geen verstand van heb. Ik moet me er tenslotte in kunnen vinden.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:07

Daarom mijn tip : ga zelf overal kijken en ga les volgen waar jij je het beste op je plek voelt. In nl zijn er gelukkig meerdere westernstallen dus er zal er vast wel een zijn waar je je op je gemak voelt.