[WN] Halter clinic bij Blue Jackaroo Stables

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roelensteijn

Halter clinic bij Blue Jackaroo Stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 21:19

Halterclinic bij de Blue Jackeroo Stables

Vandaag heb ik als voorbereiding op de avondvierdaagse Haha! (lopen, lopen, en nog meer lopen)
een halterclinic met mijn eigen paardje, Ids, gevolgd bij de Blue Jackeroo Stables te Nijega.
Ik vond dit een superleuke dag waarin ik veel geleerd heb.
Deze dag werd verzorgd door Diana en ik vond dat ze dit hartstikke gedreven en leuk heeft gedaan.
We hebben niet alleen het halteren zelf geoefend (waarin we ook veel tips kregen die specifiek bedoeld waren om ons eigen paard het beste te kunnen showen), maar ook een goed stuk theorie gekregen.
Na de pauze zijn we aan de gang gegaan met twee van de paarden wat op te knappen, waaronder mijn Idsje en geloof me maar dat hij hier van opgeknapt (opgeknipt!) is. Mijn vriend moet hier nog wat aan wennen (Misschien ook om te kopen met een nieuw zakmes) maar als je de foto’s hieronder bekijkt zal je zien waarom dit nodig was.
Heb je de manen er al afgeknipt, Sake?
Deze dag hebben we afgesloten met herhalen van het geleerde van de ochtendvaardigheden en de puntjes op de I gezet. De paarden zijn nu zelfs cowboyhoedproef.
Op naar de volgende clinic, en voor iedereen het is echt een aanrader!

Voor een paar foto’s van deze dag moet je even klikken op:
http://spaces.msn.com/members/roelensteijn

Groetjes Mariëlle

p.s. bedankt Silvia voor de wandelschoenentip, zo heb ik toch de eindstreep om vijf uur kunnen halen!
en Christien, hoe heette dat handige manenverdeelstaartjesklemding nu ook al weer, daar MOET ik echt aan zien te komen anders wordt ik gek van die staartjes maken

crazycactus

Re: Halter clinic bij Blue Jackaroo Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:25

Heel leuk die foto's. Wat een verschil he die korte manen. Ziet er heel netjes uit hoor!!

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:27

Leuke foto's !

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:55

Leuke foto's!
Enne wat knappen paarden soms op van een schaar he! Haha!