Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
8) farichta schreef:Even OT: je rookt wiet en je wiedt onkruid. Nu is wiet weer afgeleid van het engelse weed en dan hebben we het toch weer over onkruid8)
Ik kan me trouwens heel goed in jouw argumenten vinden Peter. Juist iemand met deze talenten kan heel veel betekenen voor de jeugdruiters omdat er geen eigenbelang meespeelt.
=^.,.^=
vera schreef:...Ik kan me niet voorstellen dat je met dit topic een oplossing aandraagt
farichta schreef:Maar geeft wellicht stof tot nadenken
Blaze schreef:En BertjeB was weer stil
vera schreef:Blaze schreef:En BertjeB was weer stil
Die is nu natuurlijk een brief aan de NQHA aan het schrijven met een passende oplossing
vera schreef:farichta schreef:Maar geeft wellicht stof tot nadenken
En hoe zal de " onervaren ruiter paardenvrouw" zich nu voelen, denk je?
crazycactus schreef:FF een vraagje. Wat is haar taak als begeleidster? Moet ze de jeugd trainen of is het meer een soort choachende functie. Want dat vind ik een groot verschil.
Citaat:Want ook een ieder weet hoe de poten onder de stoel van Mevrouw Spaans zijn gezaagd
Hiermee geef je toch al aan dat niemand perfect is?Citaat:Oke ook zij hebben steken laten vallen maar het is nog altijd zo wie werkt maakt fouten en als je niet werkt maak je dus geen fouten
Citaat:Er is altijd veel commentaar geweest op de leiding en begeleiding van nederlandse jeugdteam

judith schreef:belachelijk dat iemand, die zich overigens verder helemaal niet bekend maakt, hier even openlijk op Bo loopt af te geven...
Uiteraard hoort Peggy de Kraa ook tot een van de trainers van het jeugdteam... Niet te vergeten