Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij is toegelaten tot de NRHA Hall of Fame, behaalde de hoogste score van 229.233 en is de best verdienende paint in de geschiedenis van de NRHA... niet zomaar de eerste de beste dus 

jeddah schreef:Beide, eerst mocht hij niet bij de Quarters omdat hij teveel wit op zijn lichaam heeft. Toen mocht hij wel bij de Paints. Nu mag hij ook bij de Quarters, omdat die besloten hebben dat het niet uitmaakt hoeveel wit een Quarter heeft.

Vorig jaar zijn echter de wit-regels van de AQHA versoepeld waardoor Gunner wel in aanmerking kon komen voor een AQHA papier. Dit is dus achteraf alsnog gerealiseerd, zodat Gunner nu ook voor quarternakomelingen kan zorgen!
Cassidy schreef:jeddah schreef:Beide, eerst mocht hij niet bij de Quarters omdat hij teveel wit op zijn lichaam heeft. Toen mocht hij wel bij de Paints. Nu mag hij ook bij de Quarters, omdat die besloten hebben dat het niet uitmaakt hoeveel wit een Quarter heeft.
Maar hoe zit dat nu met de dubbele registratie? Als ik me goed herinner mag een paard niet in twee stamboeken ingeschreven staan? Is hij wel nog steeds ingeschreven bij de Paints?

Cassidy schreef:Maar hoe zit dat nu met de dubbele registratie? Als ik me goed herinner mag een paard niet in twee stamboeken ingeschreven staan? Is hij wel nog steeds ingeschreven bij de Paints?
Ook APHA geregistreerd trouwens 
Bonnigje schreef:Voor ietsje minder geld kan je ook naar Colonels Lone Gun. Dan zit er maar een generatie tussen... Maar dat geheel te zijde.....Ook APHA geregistreerd trouwens
http://www.nedpointquarterhorses.com/home.htm