[WN] kleuren genetica clinic met corine mennuti

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pigino

kleuren genetica clinic met corine mennuti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 06:39

25 juni verzorgt corine mennuti een kleurengenetica clinic op onze stal!!!!
voor de kleuren freaks en de mensen die willen weten wat voor kleur ze kunnen verwachten bij hun paardjes zijn van harte welkom!
geef je optijd op want vol=vol
de kosten zijn 17,50 p.p inclusief lunch!!!!!!!!
starttijd 11 smorgens het einde?????
kijk voor meer leuke clinincs en lezingen op www.prettypaints.homestead.com

BlackWych

Re: kleuren genetica clinic met corine mennuti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 06:53

Ik heb die cursus vorig jaar februari gedaan en kan zeggen dat het heel leerzaam is en dat Corine het heel goed en duidelijk uitlegt zonder ingewikkeld te doen Haha! Echt een aanrader dus! OK dan!

=^.,.^=

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 07:39

Tis een super cursus!
Je leert er zo veel van, ik ga zelfs nog een keer Bloos
echt de moeite waard (en je kan mooie paardjes kijken bij jojo !)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:10

Idd een hele goeie informatieve cursus én erg gezellig toen ik hem in Lunteren heb gevolgd.

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 10:37

ssssowww, dat klinkt interessant ! en met zoveel enthousiaste reacties heb ik me meteen even aangemeld. Ben erg nieuwsgierig!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:53

Helaas, ik kan niet heb de wedstrijd in Middenmeer. Moet dus echt wel aanwezig wezen daarzo. Ik wilde het deze keer wel volgen tot het einde namelijk Clown

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:47

Same here Chantal Tong uitsteken Ik wil waarschijnlijk starten in Middenmeer. Ik was dolgelukkig toen ik zag dat Corine weer een clinic gaf. Heb haar er vorig jaar al naar gevraagd *LOL* Is het weer tegelijk met een wedstrijd Scheve mond

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:47

Ik heb de cursus ook in Lunteren gevolgd. Ik heb met rode oortjes zitten luisteren en heb er heel, heel veel van geleerd. Een aanrader dus!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 08:26

willen de mensen die meewilen doen zich zo spoedig mogelijk opgeven zodat wij weten en corine hoeveel mensen intresse hebben in deze kleuren genetica Haha! Haha!
opgeven kan via pb !graag je naam en telefoonnummer doorgeven en natuurlijk het aantal mensen

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 12:04

Als het op een andere dag geweest zou zijn, had ik absoluut van de partij geweest. Het lijkt me namelijk erg leerzaam. Ben ook wel erg benieuwd wat de kansen zijn voor het veulen van Boldly en Tommy..! Met dit veulen had ik in ieder geval erg veel mazzel met de (hele kleine) vlekken!

Kan een paard eigenlijk ook homozygoot zijn voor bay? Want die hengst waar Boldly vorig jaar door gedekt was, heeft 5 bay-veulens gehad. Zijn ouders (Broadway BH en Hollywood Bay Flame) zijn in ieder geval wel beide bay. Of mogen deze vragen pas gesteld worden bij de clinic? Zo ja, wil iemand het dan voor mij vragen? Haha!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 12:37

Lijkt me onwijs interessant; heb me al opgegeven! Haha!

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:43

Helaas, op mijn voice-mail stond gisterenavond het bericht dat het niet door gaat. Te weinig deelnemers. We zouden met z'n vieren komen en hadden er zin. En veel vragen. Beetje balen dus.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:48

@ Papaya: you've got mail Lachen

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 16:00

het spijt mij ontzettend maar corine heeft aangegeven dat het een te laag aantal deelnemers is en dat ze daar niet voor kan of wil rijden.
het had harstikke leuk geweest maar misschien organiseerd ze nog een clinic op een andere stal waar meer deelname zal zijn.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:09

Het een en ander wordt al door Papaya geregeld, voor meer info kun je haar of mij een pb sturen, maar bij Jojo zal geen clinic gehouden worden.

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 16:58

zoals ik al melde heb ik niet voldoende aanmeldingen gehad maar zoals corine schrijft komt het nogal BOT over!!!dus ik zal het zelf nogmaals dikgedrukt melden GEEN KLEURENGENETICA DOOR CORINE OP WESTERN STABLE PRETTYPAINTS!!!!!!!!!!!!!jammer maar het is niet anders, iedereen die hem alsnog gaat volgen op een andere locatie veel succes Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:59

Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:02

En die andere locatie is? Haha!
Valt dat op dezelfde dag? Tong uitsteken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:04

Dat dus per pb aan Papaya of mij...gezien het dus niet bij de Pretty Paints is en nu door Papaya geregeld wordt. Knipoog

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:17

O jeeeeee!!!!! Ik weet hier niet zo goed raad mee hoor.
Ik voel hierboven wat irritatie maar weet niet wat er speelt (wil het ook niet weten, het gaat me niet aan en ik vind het ook niets voor een forum). Maar ik wil niemand voor het hoofd stoten en antwoord geven op de vraag of de clinic nog doorgaat.

Ik heb naar aanleiding van de voice-mail en het bericht dat de clinic niet door zou gaan vanochtend geprobeerd Jojo te bereiken, per telefoon, per mail en helaas lukte dat niet. Ik wil zóóóóó ontzettend graag dat het doorgaat volgende week, 25e. Een van de paarden van ons vier wordt deze maand gedekt en ik zag al aankomen dat we weer maanden verder zouden zijn voordat er weer een clinic zou komen. En het is altijd zo'n gedoe een datum te plannen waarop iedereen kan en ik vond het reuzeleuk met ons vieren er sowieso te zijn en dus heb ik vanmiddag Jeddah/Corine gemailed onder welke condities wij het door zouden kunnen laten gaan. Corine heeft aangegeven welke prijs zij voor een clinic als deze vraagt en wij hebben aangegeven het te betalen als ze naar onze pensionstal wil komen. Voor ons zou dat beteken dat wij een hogere prijs gaan betalen omdat met z'n vieren zijn maar dat vonden we het absoluut waard. Zeker na alle positieve aanbevelingen van mede-bokkers. Inmiddels lijkt het erop dat er plaatselijk toch meer geïnteresseerden nu het in Otterlo is maar ik wilde de clinic niet op Bokt zetten omdat gebleken was dat er geen interesse was voor deze datum m.u.v. van Wranglerbutt. En als Jojo iets start wil ik dat initiatief niet in de weg zitten.
Dus het antwoord is: ja het gaat wel door op de 25e. We hebben nog niet alles afgesproken, omdat ik ook nog niet iedereen kon bereiken van ons clubje. Maar ik vermoed dat we om 10.00 of 11.00 beginnen
Voor nadere gegevens moet je maar even mailen. Het is niet mijn uitgangspunt geweest het groots aan te pakken, ik ben niet zo'n organisator, maar ik wil ook niemand deze kleurenpret ontnemen dus iedereen is van harte welkom, het zal een niet zo'n grote groep worden. Dat is nooit mijn uitgangspunt geweest. Maar ik heb berezin in een gezellige dag over kleurtjes.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:25

jammer voor mij dat het ook op dezelfde datum is. Huilen
ik wil graag zo.n clinic volgen, maar de 25e zit ik in Middenmeer , bij chantalleke op de wedstrijd.

misschien is er wel animo voor om in Noord Holland ook zo"n clinic te houden.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:33

Ga het organiseren Jos Haha! Als de datum schikt, dan kom ik ook! Ja

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:58

Ik ook Jos!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 20:08

ik zal er een nieuw topic over openen