O jeeeeee!!!!! Ik weet hier niet zo goed raad mee hoor.
Ik voel hierboven wat irritatie maar weet niet wat er speelt (wil het ook niet weten, het gaat me niet aan en ik vind het ook niets voor een forum). Maar ik wil niemand voor het hoofd stoten en antwoord geven op de vraag of de clinic nog doorgaat.
Ik heb naar aanleiding van de voice-mail en het bericht dat de clinic niet door zou gaan vanochtend geprobeerd Jojo te bereiken, per telefoon, per mail en helaas lukte dat niet. Ik wil zóóóóó ontzettend graag dat het doorgaat volgende week, 25e. Een van de paarden van ons vier wordt deze maand gedekt en ik zag al aankomen dat we weer maanden verder zouden zijn voordat er weer een clinic zou komen. En het is altijd zo'n gedoe een datum te plannen waarop iedereen kan en ik vond het reuzeleuk met ons vieren er sowieso te zijn en dus heb ik vanmiddag Jeddah/Corine gemailed onder welke condities wij het door zouden kunnen laten gaan. Corine heeft aangegeven welke prijs zij voor een clinic als deze vraagt en wij hebben aangegeven het te betalen als ze naar onze pensionstal wil komen. Voor ons zou dat beteken dat wij een hogere prijs gaan betalen omdat met z'n vieren zijn maar dat vonden we het absoluut waard. Zeker na alle positieve aanbevelingen van mede-bokkers. Inmiddels lijkt het erop dat er plaatselijk toch meer geïnteresseerden nu het in Otterlo is maar ik wilde de clinic niet op Bokt zetten omdat gebleken was dat er geen interesse was voor deze datum m.u.v. van Wranglerbutt. En als Jojo iets start wil ik dat initiatief niet in de weg zitten.
Dus het antwoord is: ja het gaat wel door op de 25e. We hebben nog niet alles afgesproken, omdat ik ook nog niet iedereen kon bereiken van ons clubje. Maar ik vermoed dat we om 10.00 of 11.00 beginnen
Voor nadere gegevens moet je maar even mailen. Het is niet mijn uitgangspunt geweest het groots aan te pakken, ik ben niet zo'n organisator, maar ik wil ook niemand deze kleurenpret ontnemen dus iedereen is van harte welkom, het zal een niet zo'n grote groep worden. Dat is nooit mijn uitgangspunt geweest. Maar ik heb berezin in een gezellige dag over kleurtjes.