Les bij de Lucky Bar Ranch!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Les bij de Lucky Bar Ranch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 22:16

Hallo allemaal,
Even voorstellen: mijn naam is Anya en ik heb een paard B'elanna genaamd. Niks nieuws onder de zon zul je denken, ik ken meer mensen met een paard. Toch is dit behoorlijk bijzonder, want ik heb dit meerdere keren op het punt gestaan B'elanna te verkopen Bloos . Niet omdat ze niet lief is, maar wel omdat ze als moederloos veulen zo haar eigen opvattingen had over wat wel en niet moest Extreme duivel . Ik kon er kortom niet veel mee beginnen. Tot ik iemand tegenkwam die spontaan begon te helpen! En waar veel instructie tot dusver niet had geholpen, hielpen haar opmerkingen wel! Mijn paard begint steeds beter te lopen, ik begin steeds beter te rijden en ze laat zich tegenwoordig ook vervoeren in de trailer! Haha! Knipoog *LOL* Kortom ik ben hartstikke blij!
Bijzonder hieraan is dat ik dressuur rijd, en dat de hulp die ik kreeg van een westernruiter kwam (ze heet Constans). En Constans is nu een Ranch begonnen. Een ranch waarvoor ik graag reclame maak: het is een goed adres voor dressuur- en westernruiters, gewoon voor iedereen die goed naar zichzelf en zijn/haar paard wil kijken en er ook nog wat van wil opsteken ook.


De lucky Bar Ranch ligt in het prachtige grensgebied van Oost Nederland (Ootmarsum) en Duitsland (Neuenhaus). Je kunt er terecht voor rijlessen (western & dressuur) op een van de goedgetrainde ranchpaarden, of op eigen paard of pony. Ook (om)training van paarden (bijvoorbeeld van Engels gereden naar Western) is mogelijk. Daarnaast beschikt de ranch over mooie pensionstallen met ruime weidegang en over vakantiestalling (met plaats voor tent of caravan). http://www.lucky-bar-ranch.com

PS
Aanpassing door de Modderator ivm de duidelijkheid. (02-02-2002)

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 13:12

Hallo Anya,

Welkom op Bokt.

Zoals je kunt zien heb ik je 2 items samengevoegd, dit komt de duidelijkheid ten goede.
Overigens is het niet de bedoeling van Western om commercieel ' te adverteren' voor een bepaald iets. Daar hebben we het onderdeel Eenmaal/Andermaal voor, ook moet het binnen de regels van elk forum blijven.

Veel bokt-plezier.

Sugarmiss
Moderator van Western

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:37

Hett is wel een mooie site en zo te horen wordt er goed met de paarden omgesprongen ... Speciaal ingezaaide weides en alle stallen incl. een uitloopstukje; toppie!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 12:45

Even helemaal offtopic: heb je de naam b'elanna zelf bedacht??

Het komt namelijk uit star trek voyager en ik hoorde al van mensen die hun dochter er naar vernoemd hadden maar ik had nog niet gehoord van paarden die er naar vernoemd waren. Vind het trouwens wel een leuke naam voor een paard. Het is dat die van mij een ruin is anders had had ik er ook nog over nagedacht.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 18:02

De naam B'elanna komt inderdaad uit Voyager. Haar buurpony heet overigens Seven of Nine (jawel ook uit Voyager). Ik ben een fan van science fiction en ik vond mijn paard: eigenwijs, driftig, lief, slim, groot en donkerbruin wel passen bij het karakter van de B'elanna uit de serie. Vandaar. Een ruin had ik Warp 6 of 'Q' genoemd. Anya
Laatst bijgewerkt door Anya op 07-02-02 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:12

Wat leuk zeg! Ik ben ook fan van Voyager. Heb bijna de hele serie compleet. Vandaar dat het me meteen opviel.

Dacht altijd dat als ik een paard zo zou noemen dat ik dan ook de enige zou zijn.
Seven of nine en Q zijn ook erg leuk!

Vragen mensen niet hoe je aan die namen komt?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 00:03

nee, daar vragen ze niet al te vaak naar. vroeger toen ik (nou ja B'elanna en Seven dan) nog in een manege stond, waren er wel eens mensen die langs de stallen reden en dan opeens "he kijk....startrek" riepen. maar dat is wel een zeer kleine minderheid. de meeste ruiters hebben geen tijd om naar startrek te kijken, dan zitten ze meestal te paard.
Anya
Laatst bijgewerkt door Anya op 08-02-02 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:31

Ik moet bekennen dat ik ook haast geen tijd meer heb om te kijken....
Ik koop de banden altijd maar ik lig op het moment volgens mij alweer achter. Nou ja ze zijn alweer bijna thuis dus dan hoef ik niet meer zo vaak naar de winkel.

In ieder geval vond ik het leuk om te horen dat je je paarden erna vernoemd hebt!

Groetjes Kim

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 14:17

Ik ben ook een fan van Startrek, maar daar hebben we het forum Algemeen voor. Graag terug naar het topic SVP... *LOL*