Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wetsernfriek schreef:wanneer worden de westernonderdelen vereden?
CounTree schreef:Liesbeth heeft de site inmiddels aangepast, op de homepage staan alle sponsors van deze wedstrijd en ook een link naar het inschrijfformulier.
, dat wordt weer georganiseerd door het AVS com. zuid. Dus dat is ook te vinden op www.avsweb.nl
Wetsernfriek schreef:in welke vakbladen dan van belgie? want ik ben van belgië en heb nog niks gemerkt, behalve dan op jullie site en de site van bokt

Wetsernfriek schreef:in welke vakbladen dan van belgie? want ik ben van belgië en heb nog niks gemerkt, behalve dan op jullie site en de site van bokt

Citaat:we beginnen 's ochtends

Vaybian schreef:Ook wij zijn weer van de party!
We gaan het weer proberen
Ik hoop weer een hoop Arabieren te zien!
Groetjes

Ze staan erg leuk bij me op de kast.
Adrienne schreef:Citaat:we beginnen 's ochtends
Is daar ook al een echte aanvangs tijd aan gehangen of is het gewoon ergens tussen 7.00 en 11.45![]()
![]()
![]()
Hoe laat worden de verschillende onderdelen verreden. Ik wil graag komen kijken maar heb die dag ook al een clinic in Vorstenbosch dus ik wil graag weten of ik af en toe heen en weer kan sjezen![]()

) bekers mee naar huis gaat nemen
Adrienne schreef:(naar mijn smaak iet wat kitscherige) bekers
. Heb me de blubber gezocht naar mooi paarden beeldje, zie ik opeens een echte Volbl. Arabier, vind jij het weer iet wat kitscherig. We zijn hartstikke trots man,
!! Maar goed, volgende keer een beker die op een voetbal lijkt??? Nee toch zeker??
, gelukkig, smaken verschillen. En ook jij mag je mening geven hoor. Die horen er ook bij. Als we alleen maar meningen zouden horen die positief zijn en men de mindere niet zou durven geven, dan zijn we niet eerlijk bezig, nietwaar. 
, maar misschien deze zonder die oren.
Het paardje er op vind ik nou juist wel mooi.

heb mijn handen vol aan twee Quarters en een American Indian Horse