heb gehoord retro hemden ?
ga volgende maand starten en ben zo is aan het zien wat nu in de mode
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We hoeven ons niet zo aan te passen met alle hobbyhorse kleding
XoNo schreef:Bij mij is alles in de mode wat ik zelf mooi vind.
. En het moet lekker zitten. Ben nogal praktisch ingesteld
.
Showen met die hap!

De truitjes van Hobbyhorse zijn super duur en in de "gewone" winkels zal je zoiets niet snel vinden (of je moet net het geluk hebben dat er met kerst iets in de winkel hangt)...vaak komt het er maar gewoon op neer dat ik heel veel moet sparen of heel creatief moet zijn
Sugarmiss schreef:Ik heb op EA anders al vaak leuke WN-kleding zien staan voor niet al te veel
XoNo schreef:Hoho, jij hebt ook paarden die al wel onder zadel zijn! Je hebt zelfs een showzadel besteld!Showen met die hap!
. We beginnen in het najaar met Peps en als het een beetje meezit mag zij volgend jaar mee naar de wedstrijden
. Moet zelf alleen nog héél veel leren! Showzadel is trouwens wel heel mooi geworden
!! Mac schreef:Showen met Lee is niet echt een succes. We beginnen in het najaar met Peps en als het een beetje meezit mag zij volgend jaar mee naar de wedstrijden
. Moet zelf alleen nog héél veel leren! Showzadel is trouwens wel heel mooi geworden
!!
van het zadel? Of heb je die al een keer geplaatst? 
Romkabouter schreef:Ehmm, dat heb ik iets wat in de mode is
Romkabouter schreef:Nee hoor, die van mij komt uit de USA
.
??
Sugarmiss schreef:Verder is het in je voordeel als eea een smeuïg geheel vormt. Het oog wil ook wat tenslotte

Mac schreef:Cheater.
Ehhh ... wanneer ben je voor het laatst geweest??

(ik twee
)