[WN] personality's listo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cowboyinneke

personality's listo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 19:02

Kent iemand nakomelingen van deze hengst en hoe de karakters zijn?

anika

Re: personality's listo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:09

Hoi!

Ik heb een listo! Merrie van 4 jaar oud. Vind er helemaal het einde! Het zijn paarden met karakter in de goeie zin van het woord. Als je ze in hun waarde laat doen ze wat ze kunnen en (moeten) doen. Wij rijden nog niet zo lang en dan maak je wat meer foutje's maar dat pikt ze allemaal. Ze kunnen van nature heel veel en ik heb uit goede bron dat het voor een hele hoop mensen te veel paard is als je niet weet hoe je er mee omgaat! Sizzle (Sizzling listo )voluit is echt een top paardje vind ik. ze pikt snel dingen op en is heel lief. Wel duidelijk zijn maar dat moet je naar elk paard en ze is een beetje brutaal maar dat mag wel. veder nieuwsgierig maar dat mag ik wel. Tja wij hadden geen ander willen hebben!

Neem anders eens contact op met Barry en Mehlika van all around perf. horses in amersfoort die zijn inmiddels de echte Listo kenners. Teminste zo noem ik ze zelf! Ze hebben een hoop ervaring met de Listo's of met Yvette Saad want bij haar staat listo lena!. Stuur me anders even een mail dan geef ik je wat nummers.

Groetjes

Karolien

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:21

oeps niet goed gelezen! maar dan weten jullie wel wat ik van onze Listo vind! hahahha

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:52

LindavanVugt heeft er vorig jaar en dit jaar nakomelingen van bij haar merrie. ff PB-en Haha!

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:55

Ik heb zelf ook een nakomeling van deze hengst gehad uit
mijn eigen merrie.
Haar naam is Miss Listo N Te.
Ik moet zeggen dat ze geen makkelijke tante was !

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 22:21

De Listo's die ik ken ben ik echt geen Fan van.
Er zullen echt wel uitzonderingen zijn....

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 04:44

Wij hebben een dochter van Listo Lena en drie kleinkinderen. De Listo Lena merrie is zoals de omschrijving van Karolien! Echt in haar waarde laten en je hebt er een SUPER paard aan OK dan!

En drie kleinkids van hem, alle drie anders maar alle drie echte werkbare paarden, echt een workingmind, altijd klaarstaan, leergierig, wakker, los in het lijf, bewegers. We zijn echt tevreden.

In alle vier Listo Lena in de pedigree, ik heb Listo Lena in aktie gezien, SUPER dier! Listo Lena heeft karakter, zeker weten, dat hebben zijn kids ook.

Met mijn ervaring van Listo Lena kan ik niet zeggen dat ik vier uitzonderingen heb, er zullen uitzonderingen zijn die niet voldoen zoals mijn ervaring..... Clown

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:27

Sluit me daar bij aan!

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 17:18

Ik heb ook een Listo Lena merrie en het is een schat van een beest. Ik herken haar helemaal in de omschrijving die Ods en Anika geven Knipoog

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:01

En dan hebben we het nog alleen maar over karakter gehad..... Als we praten over conformatie en in het type staan?

OK dan! Go jij! Go jij! Knipoog

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 18:39

Er word wel gezegd dat Listo's moeilijke paarden zijn .
Ik zelf heb eens een personality's Listo gereden en dat was echt een super braaf ding.
Heb een paard te koop gezien en daarom was ik benieuwd naar andere nakomelingen en hun karakter.
Maar de hengst waar ik over praat is dus personality's Listo en niet Listo Lena ,alhoewel het natuurlijk wel een zoon van hem is
In ieder geval bedankt voor de reacties

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:41

Pb (pm) Menna eens hier op bokt die heeft een dochter van personality's listo, ze kan je wellicht meer vertellen.