Hoi!
Ik heb een listo! Merrie van 4 jaar oud. Vind er helemaal het einde! Het zijn paarden met karakter in de goeie zin van het woord. Als je ze in hun waarde laat doen ze wat ze kunnen en (moeten) doen. Wij rijden nog niet zo lang en dan maak je wat meer foutje's maar dat pikt ze allemaal. Ze kunnen van nature heel veel en ik heb uit goede bron dat het voor een hele hoop mensen te veel paard is als je niet weet hoe je er mee omgaat! Sizzle (Sizzling listo )voluit is echt een top paardje vind ik. ze pikt snel dingen op en is heel lief. Wel duidelijk zijn maar dat moet je naar elk paard en ze is een beetje brutaal maar dat mag wel. veder nieuwsgierig maar dat mag ik wel. Tja wij hadden geen ander willen hebben!
Neem anders eens contact op met Barry en Mehlika van all around perf. horses in amersfoort die zijn inmiddels de echte Listo kenners. Teminste zo noem ik ze zelf! Ze hebben een hoop ervaring met de Listo's of met Yvette Saad want bij haar staat listo lena!. Stuur me anders even een mail dan geef ik je wat nummers.
Groetjes
Karolien