[WN] Wedstrijd 5-6 in zuidwolde

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

judith

Wedstrijd 5-6 in zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 14:04

Wie weet welke onderdelen er op deze wedstrijd worden uitgeschreven? Voor amatur en open?

Anoniem

Re: Wedstrijd 5-6 in zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:28

Vooralsnog is het eventjes afwachten of deze wedstrijd doorgang zal vinden, want Regina heeft een nieuwe baan en staat op die dag ingeroosterd. Bovendien is er nog een tekort aan hulp op die dag. Dus als iemand zich nog geroepen voelt....

Als Regina alles om kan zetten en dus vrij kan krijgen, is ze zelf assistent van de jury, Jan en Jan zullen dan denk ik wel weer ringmeesteren, en ik doe de omroep. Maar volgens mij zit ze nog te springen om iemand op het secretariaat....

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 11:27

Oke, dan wacht ik het nog even af, neem aan dat dat op bokt ook wel bekend gemaakt word?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:30

Ik neem aan van wel; Regina is altijd erg trouw met haar wedstrijden melden.

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:32

Ik heb direct ff rondgemaild in de hoop dat iemand kan inspringen. Het wordt voor mij zo ongeveer een thuiswedstrijd dus het zou erg jammer zijn als het niet door kon gaan....

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 16:37

mehlika schreef:
Ik heb direct ff rondgemaild in de hoop dat iemand kan inspringen. Het wordt voor mij zo ongeveer een thuiswedstrijd dus het zou erg jammer zijn als het niet door kon gaan....

Jij kunt er straks te paard heen Knipoog

Waar heb je over rond gemaild? of iemand wil helpen op de wedstrijd bedoel je?
Ik wacht af wat er gaat gebeuren..

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 16:44

Ja, misschien dat een vriendin van me wel wilt helpen, ze had wel interresse...Zou toch bizar zijn als een wedstrijd niet door kan gaan omdat er te weinig hulp is.

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 17:34

Dat zou zeker bizar zijn! Ik heb wel zin om te helpen hoor! Heb geen enkele ervaring, maar ik heb vaak zat op wedstrijden rondgeneusd om een beetje te weten hoe of wat. Dus als ik iets kan doen..... Kom maar op!!! Mehlika, ik verwacht dan uiteraard wel een slaapplek bij je hoor! Haha!

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 18:13

Meid, ik breng je zelfs ontbijt op bed! Moet je wel niet te vroeg opstaan,hahaha.

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 15:49

Is er inmiddels al wat meer bekend over deze wedstrijd? Of hij wel of niet doorgaat en welke onderdelen er voor amateur en open worden uitgeschreven?

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:45

Ben ik ook wle nieuwsgierig naar.. weet iemand ook een link naar een site waar je meer info en inschrijfformulier kunt krijgen??