[WN] zilveren kralen of ferrules

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wetsernfriek

zilveren kralen of ferrules

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 08:51

ik vraag me af waar je van die zilveren kralen apart kan kopen die je op die mooie hoofdstellen vind? of borstriemen? stel dat het stuk gaat waar kan je die dan bestellen? ofzo in nederland belgie? die van montana vind ik niet echt denderend.

waar kan je die vinden? Bloos

Anya

Re: zilveren kralen of ferrules

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:08

die kralen ben ik nog niet tegengekomen. Ik zoch naar een manier om mijn romal op te leuken (mijn vorige had zilver). Uiteindelijk ben ik aangeland bij zilveren knijpringen. Gewoon voor je vingers dus. Die zijn er in allerlei maten en om je romal te krijgen Lachen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:25

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 09:51

ja maar dat zijn geen zilveren kralen zoals op die mooie showhoofdstellen hey, en heb je andere romals? dan dat je zegt men vorige dat waren die van royal king met zilver denk ik toch en nu? wat heb je nu dan?

ik heb die van schneider met zilver erin gevlochtenen ,is wel efef wennen maar zijn prachtig Knipoog

maar zou graag is zo een hoofdstelletje of bosalhanger proberen met kralen te maken dermee.

Bloos

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:38

Ik heb dezelfde romal als die ik al had, alleen nu donkerbruin en zonder zilver. Heeft SM voor mij op het net gevonden Lachen