[WN] Leren westernrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

Leren westernrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 08:24

He, uhm tja, wil wil nog steeds graag een beetje leren westernrijden maar ik weet dus nie hoe ik dat ga aanpakken, want ik woon in heesch dus de dichtsbijzijnde stal is Vorstenbosch maar daarvoor moet je je eigen paard (en trailer dus ook) hebben en dat heb ik niet. en nou vraag ik me dus af of er niet iemand is die een andere oplossing voor mij heeft.
Zijn er misschien anders nog mensen die een beetje western kunnen rijden en niet te ver weg wonen van heesch? (ligt naast Oss) ik kan er helaas ook niet zo heel veel voor geven (vorstenbosch was dus ook nog eens te duur, 15 euro voor een half uur ofzo)

???????????? needs help!!!!!!!!!
Groetjes Elvira

El_vis

Re: Leren westernrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 13:09

helemaal niemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:29

Het is iig heel leuk om die overstap te maken! Ik heb het zelf nl ook gedaan en donderdag mijn 2de les gehad. Het is ontzettend wennen, bijv de manier van sturen enzo. Ik dacht eerst ook dat er absoluut niets bij mij in de buurt was, er was wel een manege waar ik voorheen dressuur heb gereden maar ik vind dat de paarden daar niet goed worden verzorgd dus heb ik op internet rondgezocht (google enzo). Maar toevallig kwam ik erachter dat Cassidy van bokt ook op een westernmanege niet zo ver weg bij mij staat. Je kan ook een ander topic opzetten met: 'Westernlessen omg Oss gezocht'. Je komt vast wel iets of iemand tegen!

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:33