[WN] Zadeltas ervaringen gevraagd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ranja

Zadeltas ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 17:10

Ik wil graag een zadeltas kopen die ik om de knop van mijn zadel kan hangen. Nu twijfel ik eigenlijk tussen 2 tassen.
De eerste (www.westernspul.nl):
Afbeelding
of deze(www.justwestern.nl):
Afbeelding

Is er hier iemand die met 1 of allebei de tassen ervaring heeft (of soortgelijke tassen)? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom!!

hobbelheks

Re: Zadeltas ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:38

de tweede tas heb ik ook,hete nige nadeel eraan vind ik dat als de bidons vol zijn en je in het tasje niets hebt hij erg scheef gaat hangen. heb je het dan goed verdeeld dan heb je hetzelfde probleem als de bidons leeg zijn...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:11

ik heb nummer 2. Bonkt in galop vind ik. En je teugels blijven erachter zitten. Heb nu een wandelheuptas. Die werkt prima.

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:44

Ik heb nr 2, maar dan in leer. Als er onderaan deze tassen ook riempjes zitten, dan kun je ze vast maken aan de "martingaal-oogjes" van je zadel. Dan bonken ze niet en kunen ook niet scheef gaan hangen Pling , bevalt mij uitstekend! Haha!

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:23

ik heb ook een soort nummer 2 en heb er leren riepjes bij gekregen waardoor ik se dus aan mijn borsttuig kon bevestigen werkt erg goed ik heb alleen geen bidon gedeelte maar gewoon iedere kant een vak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 10:38

Ik heb nummer 2, ook van Cornelie. Bevalt mij goed Lachen Het punt is idd de ongelijke verdeling soms van het gewicht. Voordelen zijn dat je de bidons goed vast kan maken. Dat het tasje erg stevig is, en dat het goed te bevestigen is, en lekker stil ligt Lachen

Ik vind het een fijn ding.