Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zou het wel proberen als ik jou was ,hy wordt er niet minder van .ik weet ook een goeie instrukteur voor je.dus als je er iets in ziet hoor ik het wel
Tenfold schreef:Kan. Maar de problemen die je beschrijft zullen niet als sneeuw voor de zon verdwijnen omdat je 'western' gaat rijden. Goede instructie lijkt me hier zeker op zijn plaats (of dat 'engels' of 'western' is van ondergeschikt belang ).
. Ik vroeg me gewoon af of dat mee zou spelen.
.
)? Als je dressuur mag rijden en buiten kunt rijden, kun je ook western rijden 
XoNo schreef:Waarom zou dat te zwaar zijn voor haar been Chestnut (leuke naam trouwens!)? Als je dressuur mag rijden en buiten kunt rijden, kun je ook western rijden
Wat heeft ze aan haar been?
.
. Dus toen ben ik op zoek gegaan naar vorige eigenaars en zo ben ik dat dus te weten gekomen, diegene wist zelf ook niet wat het was, maar ze hebben het bij haar ondekt, die veearts daar zei dat er niks meer aan te doen was en ze was bijna naar de slacht gegaan. Maarja dat is allemaal een heel ander verhaal
.
(lijkt me waarschijnlijker).

Cassidy schreef:Aan die buik te zien mogen er wat kilootjes af.
En western rijden is niet alleen maar spinnen hoor! Er zijn nog andere disciplines binnen de westernsport dan de reining.
En als je van de vorige eigenaren moest horen dat er wat met haar been is, en er verder geen blessures aan hebt gehad zal het allemaal wel meevallen met die blessure.
. En ik ga in de zomervakantie naar mijn tante in Zwitserland en haar buurman heeft paarden, en die heeft die week de hele week westerncursus (volgensmij geeft hij dat) en dan kan ik mooi mee
.
cynthiar schreef:Mijn paard heeft ook wat aan zijn been. Hoefkatrol. Maar ik doe er pleasure mee en trail en dat gaat prima.

.