crazycactus schreef:Tja als je verder wilt zul je ooit de overstap moeten maken. Zeker omdat het hier om een ouder paard gaat zou ik daar geen probleem in zien. Ze is door de wol geverfd, en omdat de overgang naar het rijden met 1 hand op westrijden nogal wat oefening vergt kan je dat best wel nu doen. Stel dat je van het jaar wel wat wedstrijden kan rijden (of start je nog in de b?) dan ben je er in iedergeval aan gewent en je paardje ook. Vlak voor een wedstrijd wisselen van bit omdat je moet is geen verstandige keuze.
Raar eigenlijk dat er nog steeds mensen zijn die fjorden minderwaardig vinden...... Ik heb altijd een zwak voor deze eigenwijze donderstenen. (Misschien wel omdat ik zelf ook wel eens eigenwijs kan zijn?????) Op de manege waar ik vroeger stage liep stond er ook een en die kreeg ik als een van de weinige over 1,20 heen.
Ik start nog wel in de B ja dat klopt, ik was ook niet van plan om elke keer van bit te wisselen en daarom zat ik al net te denken mag je met een enkel gebroken shank in de B starten dan? of mag dat niet?
ik ben persoonlijk van fjorden al wel gecharmeerd maar met Laukje was het echte liefde op het eerste gezicht
ik zal dus fotos maken en die in een apart topic zetten dan kunnen jullie zien wat ik bedoel met het nagefelijk rijden!