Ja gelukkig wel, want op zondag loopt Jae altijd in de les, en dan is het heel lastig als ik hem een keer wil starten. Ik doe ook mee aan de amateur en open trail. Voor de rest is Jae niet zo geschikt, in de pleasure loopt hij in jog heel erg mooi maar in de lope wil hij altijd voorop!!!! Behoorlijk lastig als je in een bak rijd. En hij kan ook niet zo goed spinnen dus doen we ook niet meer mee aan reining, want die spins gaan als dikke stront door een theezeefje, en dat vind ik niks. Dus trailen maar......
Crazycactus, als ze langzaam maar netjes gaan, dan heb ik helemaal geen moeite met langzame spins hoor. Liever netjes dan knoerthard en slordig!
Ik denk dat ik maar gewoon weer alles in de amateur start. Er is geloof ik ook westernriding dus dat maakt het weer extra leuk. Ook weer Versatile deze keer? Ik ben het inschrijfformulier geloof ik een beetje kwijt
Hoi Sonja, langzaam maar ook op zijn buitenbeen en met zijn binnenbeen helemaal van zich af gestoken, en dan ook z'n hoofd omhoog, dat ziet er toch echt niet uit hoor. Heb het wel geprobeert in de amateurs, maar kreeg altijd commentaar op zijn spins. Zodoende dat ik dat maar oversla. Mijn merrie kan het super, maar ja die is hoogdrachtig dus die heeft nu zwangersschapsverlof.
woldhoeve
Geplaatst: 11-04-05 22:47
Bunschoten gaat niet door, dus misschien dat ik mijn weekend om kan zetten en dat ik dit weekend werk en dan ben ik volgend weekend vrij en kan dus wel komen!
Ik sta ingeschreven, maar het zal twijfelachtig worden. De smid is gisteren te enthousiast geweest bij Milena dus die durft bijna niet te lopen van de pijn in d'r voetjes. Vorige keer duurde het (ruim) 2 weken voor ze weer een beetje goed liep, dus als ze over een week niet loopt dan haak ik af.
Als 'noodoplossing' kan ik nog met Leonardo starten, maar dan moet ik nog een startnummer aanvragen, en heeeeeeeeel hard gaan oefenen..... Naaaah dat wordt niks....